تحلیل رفتار اقتصادی کاربران وب (مطالعه موردی : دانشجویان دپارتمان دانشگاه شهید بهشتی MBA)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل رفتار اقتصادی کاربران وب (مطالعه موردی : دانشجویان دپارتمان دانشگاه شهید بهشتی MBA) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل رفتار اقتصادی کاربران وب (مطالعه موردی : دانشجویان دپارتمان دانشگاه شهید بهشتی MBA) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل رفتار اقتصادی کاربران وب (مطالعه موردی : دانشجویان دپارتمان دانشگاه شهید بهشتی MBA)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل رفتار اقتصادی کاربران وب (مطالعه موردی : دانشجویان دپارتمان دانشگاه شهید بهشتی MBA) :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
این مقاله به دنبال بررسی و تحلیل رفتار اقتصادی کاربران در فضای مجازی می باشد. و از آنجای که خرید فرایندی است که از مرحله پیش از ورود به فروشگاه، یعنی مرحله جمع آوری اطلاعات شروع می شود و مراحل تصمیم گیری خرید و ارزیابی پس از خرید را شامل می شود، تجزیه و تحلیل چگونگی رفتار اقتصادی کاربر و عواملی که در خرید مخصوصا در فضای مجازی تاثیر می گذارند می تواند راهکارهای جدید و تازه در برابر صاحبان کسب و کارهای الکترونیکی قرار دهد و برای رقابت در این بازار گسترده و کسب فضای بیشتری از امکانات بالقوه این بازار استفاده کنند. پژوهش حاضر به بررسی چگونگی رفتار کاربر در خرید های اینترنتی پرداخته است و سعی شده است متغیرهای مستقل شامل سن، جنسیت و میزان آشنایی افراد با کامپیوتر و اینترنت را در رابطه و تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم بر متغیرهای وابسته همچون میزان جمع آوری اطلاعات قبلی از خرید اینترنتی، اولویتهای اصلی افراد در خریدهای اینترنتی و عدم خرید اینترنتی مورد بررسی قرار گرفته شود و با توجه به دسترس بودن جامعه مورد بررسی (دانشجویان دپارتمان MBA دانشگاه شهید بهشتی ) به شیوه پرسشنامه، دادهها جمع آوری و مورد بررسی قرار گرفته شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.