بررسی عوامل موثربررضایت مشتری و تاثیرآن بروفاداری درصنعت کاشی و سرامیک استان یزد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل موثربررضایت مشتری و تاثیرآن بروفاداری درصنعت کاشی و سرامیک استان یزد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل موثربررضایت مشتری و تاثیرآن بروفاداری درصنعت کاشی و سرامیک استان یزد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثربررضایت مشتری و تاثیرآن بروفاداری درصنعت کاشی و سرامیک استان یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل موثربررضایت مشتری و تاثیرآن بروفاداری درصنعت کاشی و سرامیک استان یزد :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
مشتریان هرسازمان و هرکسب وکاری مهمترین سرمایه آن بوده و بقای سازمان منوط به رضایت و وفاداری آنان می باشد اگررضایت مشتری افزایش یابد تعداددفعات خرید آنان و توصیه مثبت به دیگران برای خرید ازشما نیز افزایش خواهد یافت این پژوهش درپی بررسی عوامل موثربررضایت مشتری و تاثیرآن بروفاداری درصنعت کاشی و سرامیک استان یزد می باشد تحقیق حاضر تلاشی درجهت شناسایی ابعادرضایت وفاداری و بیان اهمیت آن می باشد روش تحقیق حاضر توصیفی ـ پیمایشی ازنوع کاربردی است و روش جمع اوری داده ها کتابخانه ای و میدانی می باشد که جهت سنجش فرضیات و دستیابی به اهداف تحقیق کلیه مشتریان کاشی و سرامیک استان یزد به عنوان اعضای جامعه اماری درنظر گرفته شدند که حجم نمونه بااستفاده ازفرمول کوکران محاسبه گردید برای گرداوری اطلاعات ازپرسشنامه استفاده شد که بصورت انفرادی دراختیار اعضای جامعه گذاشته شده و سپس داده با استفاده ازروش معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفتند و تمامی فرضیه ها موردازمون قرارگرفتند و تمامی آنها موردتایید قرارگرفتند همچنین مشخص گردید که کیفیت خدمات بیشترین تاثیر را برروی احساسات مصرف کننده دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.