بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک مدل مصرف کننده به مصرف کننده C2C


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
20 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک مدل مصرف کننده به مصرف کننده C2C دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک مدل مصرف کننده به مصرف کننده C2C  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک مدل مصرف کننده به مصرف کننده C2C،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک مدل مصرف کننده به مصرف کننده C2C :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در سال های اخیر استفاده از فناوری اطلاعات در امر تجارت افزایش یافته است و همچنین افزایش دسترسی عمومی مردم به اینترنت موجب شده است تا امکان تجارت از طریق این تارنمای جهان گستر از جایگاه ویژه ای برخوردار شود. در مدل های C2C از تجارت الکترونیکی، اعتماد مشتریان یکی از فاکتورهای کلیدی و از عناصر اصلی موفقیت در تجارت الکترونیکی است تا آنجا که بسیاری از صاحب نظران کلید موفقیت در تجارت الکترونیک را ایجاد و استقرار فراگرد مطمئن و مورد اعتماد برای خریدار می دانند. با وجود این معنا و مفهوم اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک و ابعاد و عوامل مؤثر بر آن در هاله ای از ابهام قرار دارد. موضوع این تحقیق بر اساس تحقیقات و مطالعات صورت گرفته به بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک مدل مشتری به مشتری (C2C) می پردازد و با توجه به ان به ارائه ی یک مدل مفهومی می پردازد. جامعه اماری پژوهشی حاضر را کسانی تشکیل می دهند که از وب سایت های تجارت الکترونیک (C2C) در سال ۱۳۹۴خدماتی را دریافت نموده اند. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه با سوالات بسته می باشد. با توجه به این که تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از معادلات ساختاری صورت می گیرد، حداقل ۳۰۰ نمونه آماری تصادفی انتخاب گردید. نتایج این تحقیق نشان می دهد که کیفیت اطلاعات ، درک کیفیت وب سایت ، بر روی تجارت الکترونیک C2C تاثیر معنادار دارد. همچنین هیچ رابطه ی موثری بین اعتماد دیگران به خریداران و فروشندگان، گرایش طبیعی به اعتماد، به رسمیت شناختن شخص ثالث و کیفیت اطلاعات با اعتماد در تجارت الکترونیک C2C پیدا نشد. علاوه بر این نتایج نشان می دهد که در استفاده از تجارت الکترونیک C2C، اعتماد یکی از مهمترین عوامل می باشد. به کار گیری این مدل در امر تجارت الکترونیک در سطح کشور می تواند بسیاری از مشکلات بی اعتمادی موجود در این نوع از تجارت الکترونیک (C2C) را بر طرف کند تا مشتریان با اعتماد بیشتر به خرید محصولات به صورت اینترنتی بپردازند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.