بررسی رابطه رفتار فروش اخلاقی و وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه رفتار فروش اخلاقی و وفاداری مشتریان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه رفتار فروش اخلاقی و وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه رفتار فروش اخلاقی و وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه رفتار فروش اخلاقی و وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

مشتری اصلی ترین عنصرموثر درتصمیم گیری و طراحی برنامه های راهبردی بازاریابی است بررسی و شناسایی رفتارمشتریان و ارایه خدمات باتوجه به نیاز مشتریان میتواند باعث توسعه بازاریابی گردد دراقتصادپرتلاطم امروز که هیچ ضمانتی برای بقای سازمان هادرمحیط کسب وکاروجود ندارد مشتریان وفادار میتوانند به سازمان درحفظ و رشد خود کمک کنند سازمان ها باید براین وفاداری تمرکز کرده و ازوفادارسازی مشتریان خودب ه عنوان یک استراتژی اصلی برای اینده استفاده نمایند ازطرفی درشرکت های خدماتی تمایل مشتری برای حفظ یا قطع رابطه با سازمان متاثر ازچگونگی تعامل کارکنان با مشتری خواهد بود باتوجه به اهمیت این مسئله هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ادراکمشتری ازرعایت اخلاق درفروش براعتمادرضایت و وفاداری مشتری به شرکت می باشد دراین مطالعه ابتدا به بیان مقدمه ای ازوفاداری و مفاهیم مربوط به آن پرداخته میشود سپس تعدادی ازمطالعات پیشین دراین زمینه بررسی و باهم مقایسه شده و درنهایت مدل مفهومی مناسب که بتواند جنبه های وفاداری براساس رفتاراخلاقی فروشنده و اعتماد درک شده مشتری را درحدامکان پوشش دهد معرفی میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.