تاثیر هوش تجاری بر چابکی سازمانی به روش کیو (یک مطالعه کیفی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر هوش تجاری بر چابکی سازمانی به روش کیو (یک مطالعه کیفی) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر هوش تجاری بر چابکی سازمانی به روش کیو (یک مطالعه کیفی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هوش تجاری بر چابکی سازمانی به روش کیو (یک مطالعه کیفی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر هوش تجاری بر چابکی سازمانی به روش کیو (یک مطالعه کیفی) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

فناوری های نوین با سرعتی سرسام آور در حال پیشرفت هستند، به طوری که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابیوصف ناپذیر به دنبال ترفند هایی می گردند که بقایشان را در این عرصه آشفته و متلاطم تضمین کنند. هوش تجاری در قالب هرتعریفی به دنبال افزایش سودآوری سازمان با استفاده از اتخاذ تصمیمات هوشمند و دقیق است .در این میان چگونگی کارکردهوش تجاری در ابعاد مختلف چابکی سازمانی مود سوال است.در پژوهش حاضر تلاش شده است تا با استفاده از روش شناسی کیو و تحلیل عامل اکتشافی که در پی کشف ذهنیت افراد است وبا استفاده از نظرات افراد، ذهنیت آنان نسبت به مسیله تاثیر هوش تجاری بر چابکی سازمانی شناسایی شود. یافته های پژوهشنشان می دهد که در جامعه ی مورد بررسی، نه ذهنیت قابل شناسایی می باشد که این ذهنیت ها در سه دیدگاه مبتنی بر زمان،مبتنی بر کارآیی و مبتنی بر قدرت پاسخگویی ، قابل جمع بندی می باشد. این بدان مفهوم است که ذهنیت جامعه مورد بررسینسبت به مسیله تاثیر هوش تجاری بر چابکی سازمانی از طریق این سه دیدگاه کانالیزه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.