بررسی تاثیررهبری اصیل برقابلیت یادگیری سازمانی باتوجه به نقش میانجی فرهنگ سازمانی موردمطالعه:اداره کل بنادرودریانوردی استان گیلان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیررهبری اصیل برقابلیت یادگیری سازمانی باتوجه به نقش میانجی فرهنگ سازمانی موردمطالعه:اداره کل بنادرودریانوردی استان گیلان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیررهبری اصیل برقابلیت یادگیری سازمانی باتوجه به نقش میانجی فرهنگ سازمانی موردمطالعه:اداره کل بنادرودریانوردی استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیررهبری اصیل برقابلیت یادگیری سازمانی باتوجه به نقش میانجی فرهنگ سازمانی موردمطالعه:اداره کل بنادرودریانوردی استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیررهبری اصیل برقابلیت یادگیری سازمانی باتوجه به نقش میانجی فرهنگ سازمانی موردمطالعه:اداره کل بنادرودریانوردی استان گیلان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف این مطالعه بررسی تاثیر رهبری اصیل بر قابلیت یادگیری سازمانی با توجه به نقش میانجی فرهنگ سازمانی است. پژوهش حاضر به لحاظ هدف کاربردی و از نوع توصیفی است. از نظر جمع آوری داده ها نیز پیمایشی به شمار می آید. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل ۲۷ سوال برای سنجش کلی متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف ۵ تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان می باشد. با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۱۴۸ نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج پژوهشی با استفاده از نرم افزار SPSS و LISREL مورد بررسی قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که رهبری اصیل بر قابلیت یادگیری و فرهنگ سازمانی تاثیر معناداری دارد. همچنین فرهنگ سازمانی نیز بر قابلیت یادگیری تاثیر معناداری داشته است. نقش میانجی فرهنگ سازمانی نیز با توجه به تاثیر معنادار بودن روابط مورد تایید قرار گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.