بررسی تاثیر مدیریت دانش برموفقیت مدیریت ارتباط بامشتریان درشرکت شاتل


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت دانش برموفقیت مدیریت ارتباط بامشتریان درشرکت شاتل دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت دانش برموفقیت مدیریت ارتباط بامشتریان درشرکت شاتل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت دانش برموفقیت مدیریت ارتباط بامشتریان درشرکت شاتل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت دانش برموفقیت مدیریت ارتباط بامشتریان درشرکت شاتل :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

هدف ازپژوهش حاضربررسی تاثیر مدیریت دانش برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان درشرکت شاتل بود تحقیق حاضر ازلحاظ هدف یک تحقیق کاربردی ازلحاظ روش جز تحقیقات توصیفی ازنوع همبستگی و ازلحاظ شیوه گرداوری داده ها یک تحقیق کمی بود جامعه اماری پژوهش شامل کلیه کارکنان شرکت شاتل درسطح کشور درسال ۱۳۹۵ بودند که تعدادکل آنان ۳۰۰۰نفر بود نمونه اماری بااستفادها زجدول مورگان و کرجسی و باروش تصادفی ساده به تعداد ۳۴۱ نفر براورد گردید مدیریت دانش درپژوهش حاضر توسط پرسشنامه ۳۸سوالی پاتریک و همکاران ۲۰۰۹ و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان توسط پرسشنامه ۱۴سوالی گیب ۲۰۰۵ موردسنجش قرارگرفتند نتایج حاصل ازتحلیل رگرسیون نشان داد که مدیریت دانش برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان درشرکت شاتل تاثیر گذار بود و ابعادمدیریت دانش ازجمله اکتساب دانش ایجاددانش ذخیره دانش توزیع دانش و حفظ دانش سبب ارتقای سطح موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری شدند همچنین مولفه ذخیره دانش بیشترین تاثیر را برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.