بررسی تاثیر دو متغیر در مشتری و ایجاد آگاهی بر علیت دوگانه در فرایند خرید مصرف خدمات در بانک دولتی و خصوصی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر دو متغیر در مشتری و ایجاد آگاهی بر علیت دوگانه در فرایند خرید مصرف خدمات در بانک دولتی و خصوصی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر دو متغیر در مشتری و ایجاد آگاهی بر علیت دوگانه در فرایند خرید مصرف خدمات در بانک دولتی و خصوصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر دو متغیر در مشتری و ایجاد آگاهی بر علیت دوگانه در فرایند خرید مصرف خدمات در بانک دولتی و خصوصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر دو متغیر در مشتری و ایجاد آگاهی بر علیت دوگانه در فرایند خرید مصرف خدمات در بانک دولتی و خصوصی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تحقیقات بازار شامل فعالیت های سیستماتیک گوناگونی است که از طریق طرح ریزی پژوهش های مختلف در پی گردآوری و تجزیه و تحلیل داده های متفاوت می باشد. تحقیقات بازار زمینه های مختلفی از قبیلی، توان بالقوه بازار، سهم بازار، میزان رضایت مشتری، تبلیغات، شیوه قیمت گذاری، مطالعه سیستم توزیع، رفتار مصرف کننده، گسترش فروش و فرایند مارک سازی مطالعه قرار می دهد و در پی جمع آوری و تحلیل دادهها در زمینه های ذکر شده است. در این میان الگوهای رفتار مصرف کننده و فرایند تصمیم گیری خرید یکی از سئوال های همیشگی تولید کنندگان کالاها و خدمات بوده است. بخشی های مختلف بازاریابی در شرکتهای بزرگ همواره به دنبال شناسایی رفتار مصرف کنندگان در مقابل تلاش های بازاریابی شرکت و واکنشی از خود نشان می دهند، بوده اند. بدین ترتیب شناخت و تبیین الگوهای رفتار مصرف کننده و همچنین فرایند تصمیم گیری برای خرید، *می تواند تاثیرات بسیار سازنده ای در استراژی های بازاریابی شرکت های مختلف داشته باشد. با در نظر داشتن متغیرهای تحقیق و همچنین جهت سهولت در کار از نرم افزار لیزرل استفاده شده و سپس با توجه به جامعه آماری تحقیق که در دو گروه ۱۰۰ نفره می باشد به توزیع پرسشنامه اقدام نمودیم و با عنایت به اینکه روش تحقیق حاضر توصیفی پیمایشی است و از لحاظ هدف کاربردی خواهد بود مراحل صورت گرفته شد و سپس با توجه به نتایج مشخصی گردید که متغیرهای اثرگذار و رابطه دار در این پژوهش چه می باشد و متناسب با این امر پیشنهاداتی صورت گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.