بررسی تاثیر جهان وطن گرایی مصرف کنندگان ایرانی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به واسطه ملی گرایی مصرف کننده از منظر تئوری هویت اجتماعی مورد مطالعه مصرف کنندگان محصولات در سطح شهر


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر جهان وطن گرایی مصرف کنندگان ایرانی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به واسطه ملی گرایی مصرف کننده از منظر تئوری هویت اجتماعی مورد مطالعه مصرف کنندگان محصولات در سطح شهر دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر جهان وطن گرایی مصرف کنندگان ایرانی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به واسطه ملی گرایی مصرف کننده از منظر تئوری هویت اجتماعی مورد مطالعه مصرف کنندگان محصولات در سطح شهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر جهان وطن گرایی مصرف کنندگان ایرانی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به واسطه ملی گرایی مصرف کننده از منظر تئوری هویت اجتماعی مورد مطالعه مصرف کنندگان محصولات در سطح شهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر جهان وطن گرایی مصرف کنندگان ایرانی بر نگرش نسبت به محصول داخلی به واسطه ملی گرایی مصرف کننده از منظر تئوری هویت اجتماعی مورد مطالعه مصرف کنندگان محصولات در سطح شهر :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

مطالعه حاضربه دنبال بررسی تاثیرجهان وطن گرایی مصرف کنندگان ایران برنگرش آنها نسبت به محصول داخلی به واسطه ملی گرایی انان می باشد جامعه اماری این پژوهش مصرف کنندگان ایرانی محصولات داخلی درسطح شهرمشهد می باشد تعدادنمونه بااستفاده ازفرمول کوکران برای تعدادجامعه نامعلوم ۳۸۴ نفر تعیین گردید ودرنهایت ۳۸۱ پرسشنامه قابل قبول که به روش نمونه گیری دردسترس ازبین اعضای نمونه موردبررسی جمع اوری گردیده بود بااستفاده ازنرم افزار اسمارت پی ال اس موردتجزیه و تحلیل قرارگرفت نتایج بدست آمده نشان داد که جهان وطن گرایی مصرف کنندگان ایرانی درشهرمشهد برملی گرایی مصرفی آنها تاثیری منفی و معنی دار وملی گرایی برنگرش آنها نسبت به محصول داخلی تاثیری مثبت و معنیدار دارد اما جهان وطن گرایی مصرف کنندگان بطور مستقیم تاثیری برنگرش آنها نسبت به محصول داخلی ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.