اولویت بندی عوامل موثربروفاداری بیمه گذاران درشرکت بیمه آسیا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل موثربروفاداری بیمه گذاران درشرکت بیمه آسیا دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل موثربروفاداری بیمه گذاران درشرکت بیمه آسیا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثربروفاداری بیمه گذاران درشرکت بیمه آسیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثربروفاداری بیمه گذاران درشرکت بیمه آسیا :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری بیمه گذاران در شرکت بیمه آسیا انجام شده است تا بتواند راهکار مناسبی را برای کمک به سازمان های خدمت گرا ارائه دهد. در این مطالعه مشتریان شرکت بیمه آسیا به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شده است که از طریق فرمول کوکران نمونه آماری برابر ۳۸۴ تعیین گردید که با روش نمونه گیری تصادفی ساده، نمونه آماری انتخاب گردید. این تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی است. برای جمع آوری اطلاعات میدانی از پرسشنامه محقق ساخته با استفاده از تکنیک AHP طراحی و با اعمال نظر اساتید راهنما و مشاور و تایید روایی صوری و محتوایی استفاده شد. برای پاسخگویی به سوالات از طیف ۹ تایی لیکرت استفاده گردید. ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه ۰/۸۹۳ بدست آمد. صورت گرفت و نتایج حاصل شده بیانگر این است که: اولویت بندی ابعاد وفاداری بیمه گذاران به ترتیب: کیفیت خدمات، رضایت مشتریان، تصویر درک شده، پرسنل مناسب، استفاده از ابزارهای پیشبرد فروش، مکان فیزیکی می باشد. بعد احساس امنیت مشتریان درتعامل با شعب از ابعاد کیفیت خدمات، تاکید برانجام صحیح و بدون اشتباه کارها در اولین اقدام از ابعاد رضایت مشتریان، انجام کارا و اثربخش فعالیتها توسط پرسنل از ابعاد پرسنل مناسب، دسترسی آسان به شعب از ابعاد مکان فیزیکی، اعتبار و خوشنامی شرکت بیمه گذار از ابعاد تصویر درک شده و تخفیفات از ابعاد استفاده از ابزارهای پیشبرد فروشی به ترتیب بهترین وضعیت را در افزایش وفاداری مشتریان دارا می باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.