ارزیابی و اولویت بندی کیفیت خدمات پس ازفروش لوازم خانگی بااستفاده ازمدل سروکوال SERVQUAL و فرایند تحلیل سلسله مراتبی ahpموردمطالعه شرکت خدمات پس ازفروش مشتریان گلدیران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی و اولویت بندی کیفیت خدمات پس ازفروش لوازم خانگی بااستفاده ازمدل سروکوال SERVQUAL و فرایند تحلیل سلسله مراتبی ahpموردمطالعه شرکت خدمات پس ازفروش مشتریان گلدیران دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی و اولویت بندی کیفیت خدمات پس ازفروش لوازم خانگی بااستفاده ازمدل سروکوال SERVQUAL و فرایند تحلیل سلسله مراتبی ahpموردمطالعه شرکت خدمات پس ازفروش مشتریان گلدیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی و اولویت بندی کیفیت خدمات پس ازفروش لوازم خانگی بااستفاده ازمدل سروکوال SERVQUAL و فرایند تحلیل سلسله مراتبی ahpموردمطالعه شرکت خدمات پس ازفروش مشتریان گلدیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی و اولویت بندی کیفیت خدمات پس ازفروش لوازم خانگی بااستفاده ازمدل سروکوال SERVQUAL و فرایند تحلیل سلسله مراتبی ahpموردمطالعه شرکت خدمات پس ازفروش مشتریان گلدیران :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

از عصر حاضر، به عنوان عصر کیفیت یاد می شود و کیفیت به مثابه مهمترین مزیت رقابتی اکثر سازمانها، اعم از تولیدی و خدماتی مطرح است. بنابراین سازمانها برای ارتقاء سودآوری، کاهش منطقی هزینه ها، حفظ و افزایش سهم بازار، فزونی رضایت مشتریان و… به دنبال یافتن روشهای نوینی برای بهبود روز افزون کیفیت محصولات و خدمات خود هستند. از طرفی با توجه به اینکه کیفیت را «آنچه مشتری میخواهد » نیز تعریف کرده اند، باید برای بهبود کیفیت همچون یک اصل، ابتدا با استفاده از ابزار سنجشی معتبر و جامع و از دید مشتری، کیفیت را سنجید و سپس در برنامه های بهبود آینده، نظر مشتریان را مد نظر قرار داد. در این پژوهش توسط مدل سروکوال انتظارات و اداراک مشتریان و متقاضیان خدمات پس از فروش لوازم خانگی سنجیده می شود، سپس با استفاده از فرآیند AHP عوامل موثر بر کیفیت خدمات پس از فروش لوازم خانگی، اولویتبندی شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.