اثر هوش تجاری بر چابکی و عملکرد سازمان از طریق تکنولوژی های نوین در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک کشاورزی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر هوش تجاری بر چابکی و عملکرد سازمان از طریق تکنولوژی های نوین در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک کشاورزی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر هوش تجاری بر چابکی و عملکرد سازمان از طریق تکنولوژی های نوین در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر هوش تجاری بر چابکی و عملکرد سازمان از طریق تکنولوژی های نوین در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر هوش تجاری بر چابکی و عملکرد سازمان از طریق تکنولوژی های نوین در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک کشاورزی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هوش تجاری به نوعی مدیریت کسب و کار اطلاق می شود که به منظور تشریح برنامه های کاربردی و فناوری در زمینه گرد آوری، ارائه، دسترسی، تحلیل داده ها و اطلاعات در راستای یاری رساندن به موسسات، به منظور اتخاذ بهینه تصمیمات تجاری، کار برد دارد.چابکی سازمانی، پاسخی است آگاهانه و جامع به نیازهای در حال تغییر مداوم در بازارهای رقابتی و کسب موفقیت از فرصت هایی کهسازمان به دست می آورد. همچنین، فناوری اطلاعات در عصر تغییرات و تحولات شتابنده محیطی، نقش حیاتی در ادامه بقاء سازمان ها دارد. در نهایت، امروزه سازمان ها برای بقاء خود و پیشرفت در فضای رقابتی، به بهبود مستمر عملکرد خود نیاز دارند. اصلاح عملکرد فردی و سازمانی، کلید موفقیت در رقابت است. هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثر هوش تجاری بر چابکی و عملکرد سازمان از طریق تکنولوژی های نوین در صنعتبانکداری می باشد تا بتوان به واسطه آن از وضعیت تأثیر گذاری هوش تجاری و تکنولوژی های نوین بر چابکی و عملکرد سازمانی در سازمان مورد مطالعه، آگاهی یافت. تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و از حیث روش تحقیق، توصیفی پیمایشی و بصورت مقطعی می – باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران، معاونین، کارشناسان واحد فناوری اطلاعات و کارکنان باتجربه ساختمان مرکزی بانککشاورزی به تعداد ۷۹۶ نفر بوده است. پژوهش بر اساس دادههای جمعآوری شده از ۲۶۰ تن از آزمودنی ها بر اساس فرمول کوکران باروش نمونه گیری تصادفی ساده از جامعه مورد نظر انجام شده است. اطلاعات مورد نیاز با استفاده از پرسشنامه های استاندارد و منطبق بر مدل مفهومی پژوهش، جمع آوری و از طریق نرم افزارهای SPSS و LISREL مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. همچنین برای بررسیو آزمون فرضیه های پژوهش از آزمون کولموگروف اسمیرنف، آزمون تی تک نمونه ای و تحلیل عاملی تأییدی استفاده شده است. یافته -های پژوهش در ارتباط با آزمون تی تک نمونه ای نشان داد، با توجه به مقادیر میانگین، انحراف از معیار، مقدار آماره تی و مقدار احتمال، فرضیه صفر در خصوص همه متغیرهای پژوهش؛ بشرح هوش تجاری، تکنولوژی های نوین)فناوری(، چابکی سازمانی و عملکرد سازمانی رد شده، در نتیجه، وضعیت متغیرهای مذکور، بیشتر از حد متوسط بوده و یا به بیان دیگر مطلوب است. یافته ها در ارتباط با فرضیه هایشش گانه پژوهش نشان می دهد، از دیدگاه آزمودنی های تحقیق، تکنولوژی های نوین)فناوری( بر هوش تجاری، هوش تجاری بر چابکیسازمانی، تکنولوژی های نوین)فناوری( بر چابکی سازمانی، تکنولوژی های نوین)فناوری( بر عملکرد سازمانی و همچنین چابکی سازمانی بر عملکرد سازمانی، مؤثر بوده و با ارتقاء متغیر پیش بین، وضعیت متغیر ملاک هم در سازمان مورد بررسی، بهبود پیدا می کند. پس فرضیههای اول، دوم، سوم، پنجم و ششم پژوهش، تأیید می گردد. اما متغیر هوش تجاری بر عملکرد تجاری، فاقد تأثیر معنادار بوده است، پسفرضیه چهارم پژوهش رد می گردد. در پایان با توجه به نتایج حاصل، به منظور بهبود وضعیت چابکی و عملکرد سازمانی در بانک کشاورزی از طریق ارتقاء هوش تجاری و تکنولوژی های نوین، پیشنهاداتی کاربردی و قابل اجرا ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.