نقش راهبردهای خودتنظیمی در پیش بینی سازگاری اجتماعی دانش آموزان مدارس استثنائی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش راهبردهای خودتنظیمی در پیش بینی سازگاری اجتماعی دانش آموزان مدارس استثنائی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش راهبردهای خودتنظیمی در پیش بینی سازگاری اجتماعی دانش آموزان مدارس استثنائی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش راهبردهای خودتنظیمی در پیش بینی سازگاری اجتماعی دانش آموزان مدارس استثنائی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش راهبردهای خودتنظیمی در پیش بینی سازگاری اجتماعی دانش آموزان مدارس استثنائی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش تعیین نقش راهبردهای خود تنظیمی در سازگاری اجتماعی کودکان استثنایی بود. روش مطالعه توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش را تمامی کودکان استثنایی عقب مانده ذهنی آموزش پذیر، شهر اردبیل در نیم سال تحصیلی دوم ۹۴ – ۱۳۹۳بود. روش نمونه گیری پژوهش حاضر بصورت خوشه ای چند مرحله ای بود و با استفاده از این روش تعداد ۱۰۰ نفر به عنوان گروه نمونهانتخاب شد. داده ها با استفاده از پرسشنامه راهبردهای خود تنظیمی، مقیاس رابطه والد فرزندی و سازگاری اجتماعی جمع آوری شد. اطلاعات – به دست آمده با استفاده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل رگرسیون تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد بین سازگاری اجتماعی با خودتنظیمی، تکالیف منزل سوال دشوار عملکرد عالی و خشم پدر رابطه معنی داری وجود دارد ) ۰.۰۵ > p(. نتایج تحلیل رگرسیون نیز نشان داد خودتنظیمی به طور معنی داری سازگاری اجتماعی کودکان استثنایی را پیش بینی می کند. بر اساس نتایج بدست آمده می توان نتیجهگرفت خودتنظیمی از عوامل تاثیر گذار در سازگاری اجتماعی کودکان استثنایی می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.