مقایسه ی ارزشیابی کیفی توصیفی وارزشیابی کمی در کاهش اضطراب دانش آموزان دوره ی ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه ی ارزشیابی کیفی توصیفی وارزشیابی کمی در کاهش اضطراب دانش آموزان دوره ی ابتدایی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه ی ارزشیابی کیفی توصیفی وارزشیابی کمی در کاهش اضطراب دانش آموزان دوره ی ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ی ارزشیابی کیفی توصیفی وارزشیابی کمی در کاهش اضطراب دانش آموزان دوره ی ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه ی ارزشیابی کیفی توصیفی وارزشیابی کمی در کاهش اضطراب دانش آموزان دوره ی ابتدایی :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر مقایسه ی ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی کمی در کاهش اضطراب دانش آموزان پسر پایه ی چهارم ابتدایی دوره ی ابتدایی شهرستان لردگان است. روش تحقیق از نوع علی مقایسه ای است . جامعه مورد مطالعه کلیه دانش-آموزان پسرکلاسهای پایهی چهارم ابتدایی شهرستان لردگان بودند. نمونه شامل ۵۸۲ دانشآموز به شیوهی نمونهگیری تصادفی انتخاب شدند. برای جمع اطلاعات آوری از پرسشنامه ۷ سوالی بک که این پرسشنامه توسط بک ) ۱۹۹۰ (ساخته شدوشدت اضطراب کودکان را اندازه گیری می کند استفاده شد . با استفاده از روش آمارتوصیفی و استنباطی )آزمون آماری t )مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. تحلیل نتایج با استفاده از این آزمون نشان داد که تفاوت بین دو روش ارزشیابی کمی و توصیفی در زمینه کاهش اضطراب معنا دار است .نتایج به دست آمده اثربخشی روش ارزشیابی کیفی توصیفی را در – کاهش اضطراب دانش آموزان نسبت به روش ارزشیابی کمی در دانش آموزان ابتدایی تایید می کند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.