مطالعه ای بر مهارت های مورد نیاز کودکان ۶-۷ ساله با هدف ایجادآمادگی برای ورود به مدرسه و پرورش مهارت های آنان مبتنی برالگوهای مدارس ابتدایی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه ای بر مهارت های مورد نیاز کودکان ۶-۷ ساله با هدف ایجادآمادگی برای ورود به مدرسه و پرورش مهارت های آنان مبتنی برالگوهای مدارس ابتدایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه ای بر مهارت های مورد نیاز کودکان ۶-۷ ساله با هدف ایجادآمادگی برای ورود به مدرسه و پرورش مهارت های آنان مبتنی برالگوهای مدارس ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه ای بر مهارت های مورد نیاز کودکان ۶-۷ ساله با هدف ایجادآمادگی برای ورود به مدرسه و پرورش مهارت های آنان مبتنی برالگوهای مدارس ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه ای بر مهارت های مورد نیاز کودکان ۶-۷ ساله با هدف ایجادآمادگی برای ورود به مدرسه و پرورش مهارت های آنان مبتنی برالگوهای مدارس ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

ایجاد آمادگی در کودکان در بدو ورود به مدرسه نگرشی است که توجه به نیازهای کودک ، آموزش و پرورش ، مهارت ها و انطباق آن با علایق کودک را دارد ولازم است انطباق صحیحی با الگوهای آموزش و پرورش نیز داشته باشد . شناخت نیاز اولین گام برای ورود به موضوعاست شیوه پژوهش توصیفی – تحلیلی بوده است و راه دستیابی به آن در این مقاله از طریق جمع آوری اطلاعات پایه از گروه هدف کودکان ۵-۷ سال معلمین کلاس اول ، والدین که به صورت جمع آوری اطلاعات میدانی ) ارائه پرسشنامه ، انجام مصاحبه ، مشاهدات میدانی ( صورت گرفته است . دانشمندان علوم تربیتی بر این باورند که فرایند های شناختی همانند زبان ، اندیشه ، استدلال با تعاملات اجتماعی افراد رشد می کند . از طرفی حدتوانایی ادراک و مهارت های اجتماعی کودک تاثیرعمده ای بر سازگاری و تطابق وی بامحیط مدرسه دارد. در این مقاله ابتدا به بیان اطلاعاتی که از طریق تعامل مستقیم با گروه هدف به دست آمده که شامل مهارت های موردنیاز در کودکان پیش از ورود به مدرسه است می پردازد و از آنها برای استفاده در طراحی خانواده جدیدی از بازیهای آموزشی – مهارتی ویژه کودکان ۵-۷ سال همراه با ارائه پیشنهاداتی کمک می گیرد .در واقع هدف مقاله بررسی وضعیت حاضر و رسیدن به کیفیت مطلوب است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.