طراحی مدل معادلات ساختاری عوامل تاثیرگذار بر رهبری توزیعی معلمان ابتدائی شهرستان ساوه


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل معادلات ساختاری عوامل تاثیرگذار بر رهبری توزیعی معلمان ابتدائی شهرستان ساوه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل معادلات ساختاری عوامل تاثیرگذار بر رهبری توزیعی معلمان ابتدائی شهرستان ساوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل معادلات ساختاری عوامل تاثیرگذار بر رهبری توزیعی معلمان ابتدائی شهرستان ساوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل معادلات ساختاری عوامل تاثیرگذار بر رهبری توزیعی معلمان ابتدائی شهرستان ساوه :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور طراحی مدل معادلات ساختاری عوامل اثرگذار بر رهبری توزیعی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه معلمان شهرستان ساوه بوده است. با عنایت به اینکه میزان و چگونگی تاثیر هر یک از این عوامل با استفاده از مدل معادلاتساختاری و تحلیل عوامل صورت میگیرد. روش پژوهش از نظر شیوه گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع همبستگی و از نظر هدفکاربردی است. ابزار مورد استفاده در این پژوهش ۴ پرسشنامه شامل پرسشنامه محقق ساخته رهبری توزیعی حسینی ۱۹۳۱ برابر با)=۰/۳۱( پرسشنامه استاندارد هوش هیجانی گلمن ۶۰۰۲ برابر با=۰/۷۹ برای سنجش فرهنگ سازمانی از پرسشنامه استاندارد رابینز ۱۹۹۸ برابر با =۰/۸۸ و پرسشنامه اعتماد سازمانی بر اساس مدل رابینز ۲۰۰۱ برابر با=۰/۹۳ است جامعه اماری پژوهش را کلیه معلمان مقطع ابتدائی شهرستان ساوه به تعداد ۶۳۰ نفر در سال ۱۳۹۴ تشکیل داده اند و حجم نمونه مطابق با فرمول کوکران ۲۲۹ نفر به صورت تصادفی از روش طبقه ای – نسبی انتخاب شدهاند. روایی محتوایی پرسشنامه به تایید متخصصان رسید. به منظورتجزیه و تحلیل دادهها از روش همبستگی پیرسون و مدل معادلات ساختاری استفاده شد نتایج به دست آمده نشان داده بین عواملموثر بر رهبری توزیعی که شامل خودمدیریتی، مهارت اجتماعی، یکپارچگی، کنترل، تفویض اختیار، مشارکت رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. خودمدیریتی، یکپارچگی، کنترل، تفویض اختیار رابطه مستقیم بر رهبری توزیعی دارد. خودمدیریتی نقش بیشتری در شکلگیری رهبری توزیعی در سازمان آموزشی ایفا میکند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.