رابطه سبک تفکرقانونگذارانه هنرجویان با عملکرد تحصیلی انها درهنرستانها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه سبک تفکرقانونگذارانه هنرجویان با عملکرد تحصیلی انها درهنرستانها دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه سبک تفکرقانونگذارانه هنرجویان با عملکرد تحصیلی انها درهنرستانها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه سبک تفکرقانونگذارانه هنرجویان با عملکرد تحصیلی انها درهنرستانها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه سبک تفکرقانونگذارانه هنرجویان با عملکرد تحصیلی انها درهنرستانها :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
هدف مقاله بررسی سبک تفکرقانونگذارانه ، دانش آموزان یاهنرجویان هنرستانهای استان ایلام وارتباط آن باعملکرد تحصیلی آنها بود. این تحقیق از نوع کاربردی واز جهتی ،به علت استفاده شدن از روش کمی کیفی دراین پژوهش ارنوع ترکیبی است.روش –تحقیق توصیفی همبستگی است . جامعه نمونه تحقیق ازمیان – ۲۵۰ نفر دانش آموز) ۱۲۵ دختر و ۱۲۵ پسر(سال دوم هنرستان شهر های استان ایلام سال تحصیلی ۱۳۹۳ – ۱۳۹۲ با روش نمونه گیری تصادفی ساده با مقیاس سبک تفکر استرنبرگ) ۱۹۹۷ ( گردآوری شده است . داده های پژوهش با بهره گیری از روشهای آمار توصیفی،ضریب همبستگی پیرسون )درآزماون تفاوتهاوهمبستگیها( بااستفاده از نرم افزار spss نسخه ۲۱ مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته است. یافته های پژوهش نشان داده است که دانش آموزانی که دارای سبک تفکر قانونگذارانه بودند بامیزان عملکرد آنهارابطه ای مثبت ومعنادار نشان داده مای شود . درتحلیل سبک های تفکرمشخص می گرددکه بین متغیرملاک )عملکرددانش آموزان( ومتغیر پیش بینی کننده)سبک قانونگذارانه (رابطه وجوددارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.