رابطه بین جو سازمانی با یادگیری کارکنان نواحی چهارده گانه آموزش پرورش استان قم.


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین جو سازمانی با یادگیری کارکنان نواحی چهارده گانه آموزش پرورش استان قم. دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین جو سازمانی با یادگیری کارکنان نواحی چهارده گانه آموزش پرورش استان قم.  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین جو سازمانی با یادگیری کارکنان نواحی چهارده گانه آموزش پرورش استان قم.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین جو سازمانی با یادگیری کارکنان نواحی چهارده گانه آموزش پرورش استان قم. :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف تحقیق بررسی رابطه ی بین جو سازمانی با یادگیری سازمانی کارکنان نواحی چهارگانه آموزش و پرورش استان قم وروش تحقیق از نظر اهداف کاربردی و به لحاظ شیوه جمع آوری اطلاعات توصیفی از نوع همبستگی است . جامعه آماریشامل تعداد ۱۴۱ نفر ازکارکنان سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد نواحی چهارگانه آموزش و پرورش استان قم بودند که تعداد ۱۸۱ نفر از آنان براساس جدول مورگان وکرجسی و به شیوه ی تصادفی طبقه ای به عنوان گروه نمونه آماری انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از دو پرسشنامه استاندارد جوسازمانی حاوی تعداد ۱۱ سوال بسته پاسخ در طیف ۵درجهای لیکرت با پایایی ۰.۸۱۵ و پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه حاوی تعداد ۱۱ سوال در طیف ۵درجه ای لیکرت با پایایی ۰.۹۵۱ براساس آلفای کرانباخ استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات براساس روش های آمار توصیفی و استنباطی درحدجداول، نمودارها، میانگین ، انحراف استاندارد، ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون و آزمون کلوموگروف اسمیرنوف در قالب نرم افزار SPSS نشان داد: ۱.بین جوسازمانی و یادگیری سازمانی کارکنان آموزش و پرورش رابطه وجود دارد که در سطح اطمینان ۰.۹۹ وخطای ۰.۰۱ تاییدشد. ۲. بین جو ارتباطات نزدیک و صمیمانه نیروی انسانی و یادگیری سازمانیرابطه وجود دارد ولی میزان همبستگی معنی دار نیس . ۱. علیرغ وجود رابطه بین روحیه کار گروهی و یادگیری سازمانی . میزان آن معنی دار نیس . ۴. بین تعارض سازنده ویادگیری سازمانی رابطه وجود دارد ولی شدت آن معنی دار نمی باشد. ۵بین جو نفوذ و پویایی گروهی سازمان ویادگیری سازمانی رابطه وجود دارد که با اطینان ۰.۹۹ معنی دار است . ۶. بین جو. علاقه مندی بین فردی کارکنان سازمان و یادگیری سازمانی آنان رابطه وجود دارد که در سطح ۰.۹۵ معنی دار است .۷/بین جو فاصله کارکنان و مدیر سازمان و یادگیری سازمانی رابطه وجود دارد. ۸ . بین تاکید بر تولید در سازمان و یادگیری سازمانی رابطه وجود دارد. ۹. بین جو ملاحظات انسانی درمیان مدیران وکارکنان و مدیران سازمان ویادگیری سازمانی رابطه وجود دارد. ۱۵ . یادگیری سازمانی بر حسب ترکیب معینی از مولفه های جوسازمانی قابل پیش بینی است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.