آشنایی و بررسی مبحث روابط عمومی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آشنایی و بررسی مبحث روابط عمومی دارای ۱۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آشنایی و بررسی مبحث روابط عمومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

مقدمه

مطالعه تاریخ روابط عمومی در دنیا حاکی از آن است که در هر مقطع تاریخی بر یکی از عناصر تشکیل‌دهنده جوهره روابط عمومی تاکید شده است.
هنر روابط عمومی در واقع به دوران پیشین از تاریخ روابط عمومی بر می‌گردد که از ۵۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح تا اندکی پس از جنگ جهانی اول را در بر می‌گیرد.
تکنیک‌های روابط عمومی از زمانی آغاز می‌شود که تحولات عظیمی در زمینه تکنولوژی و علم انسان رخ می‌دهد. در فاصله جنگ جهانی اول و دوم پیچیدگی اوضاع جامعه اقتضا می‌کند که وارد دوران تکنیک‌ها شویم و روابط عمومی فنی در صحنه مدیریت نوین چهره می‌نماید.
پس از جنگ جهانی دوم و با انقلاب سیبرنتیک همه ضوابط پیشین ناکافی می‌شود و همزمان با فلسفه مدیریت جدید، روابط عمومی به معنی مدرن کلمه متولد می‌شود. از اینرو در این زمان روابط عمومی خود را از قید مشاطگی و زیباسازی تصویر زشتی‌ها می‌رهاند و صرفاً وسیله‌ای برای تشخص و نشانه‌ای از عظمت و ترقی می‌شود و دیگر پیرو مد و عقب نهاندناز دیگران نیست.

فهرست

مقدمه    
تعریف روابط عمومی    
تاریخچه روابط عمومی در ایران    
نقش و کارکرد روابط عمومی    
سازمان و تشکیلات روابط عمومی در سازمانهای کوچک و بزرگ    
واحدهای گوناگون روابط عمومی    
ابزار و وسایل مورد استفاده در روابط عمومی    
مدیریت و پرسنل روابط عمومی    
تاریخچه روابط عمومی در سازمان صدا و سیما   
بررسی تشکیلات و سازماندهی و وظایف روابط عمومی در سازمان صدا و سیما
پیشنهادهایی جهت ارتقاء سطح روابط عمومی سازمان    
منابع و ماخذ (کتاب)    
منابع و ماخذ (نشریات)   

منابع و ماخذ
 
۱- سعیدی، رحمان، فقدان نگرش علمی به روابط عمومی از سوی مدیران، هنر هشتم، سال ششم، شماره اول و دوم، ۱۳۸۰.
۲- سفیدی، هوشنگ، نظام سیاسی و توسعه روابط عمومی در ایران، هنر هشتم، سال ششم، شماره اول و دوم، ۱۳۸۰.
۳- خانیکی، هادی، نقش روابط عمومی در جامعه دینی، هنر هشتم، سال ششم، شماره اول و دوم، ۱۳۸۰.
۴- سجادی، سید حسن، مشکلات تشکیلاتی و ساختار سازمانی، هنر هشتم، سال ششم، شماره اول و دوم، ۱۳۸۰.
۵- علوی، دکتر پرویز، روابط عمومی و توسعه، هنر هشتم، سال چهارم، شماره سوم و چهارم، ۱۳۷۸.
۶- سفیدی، هوشمند، فنون روابط عمومی، ۱۳۷۷، ناشر ادارات کل تبلیغات (اداره کل هماهنگی روابط عمومی‌های کشور)
۷- فرقانی، دکتر محمدمهدی، روابط عمومی‌ها و ارتباط با رسانه‌ها، ۱۳۷۷، ناشر اداره کل تبیلغات (اداره کل هماهنگی روابط عمومی‌های کشور).
۸- جزوه درس روابط عمومی
– مارانتزکوهن، پانولا، درسنامه روابط عمومی، ترجمه میرسعید قاضی، سید محمود خاموشی، ۱۳۷۶، مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
۲- دیندار فرکوش، فیروز، صدری نیا، حسین، روابط عمومی و رسانه‌ها، ۱۳۸۲، ناشر سایه روشن.
۳- آستین، کلر، فن روابط عمومی در یک هفته، ترجمه: مامک پورحسین زاده، ۱۳۷۷، انتشارات یساولی.
۴- امینی، دکتر رضا، روابط عمومی، ۱۳۵۴، انتشارات دانشکده علوم اجتماعی تهران.
۵- نطقی، دکتر حمید، روابط عمومی و مدیریت، ۱۳۵۰، انتشارات دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی.
۶- میرسعید قاضی، علی، تئوری و عمل در روابط عمومی و ارتباطات، ۱۳۷۰، انتشارات مبتکران.
 

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.