تاثیر آموزش گروهی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش درماندگی روانشناختی)اضطراب و افسردگی( مادران کودکان دیرآموز)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر آموزش گروهی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش درماندگی روانشناختی)اضطراب و افسردگی( مادران کودکان دیرآموز) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر آموزش گروهی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش درماندگی روانشناختی)اضطراب و افسردگی( مادران کودکان دیرآموز) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش گروهی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش درماندگی روانشناختی)اضطراب و افسردگی( مادران کودکان دیرآموز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر آموزش گروهی درمان پذیرش و تعهد بر کاهش درماندگی روانشناختی)اضطراب و افسردگی( مادران کودکان دیرآموز) :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
هدف از انجام این پژوهش بررسی آموزش گروهی درمان پذیرش و تعهدبرکاهش درماندگی روانشناختی اضطراب و افسردگی مادران کودکان دیرآموز بود. تحقیق حاضر از نوع آزمایشی با طرح پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه اماری کلیه مادران کودکان دیرآموز شهرستان بهبهان درسال ۱۳۹۴-۹۵ بود که ازبین آنها ۳۰نفربصورت تصادفی انتخاب شدند و دردوگروه آزمایشی و کنترل جایگزین شدند ابزار اندازه گیری شامل پرسشنامه اضطراب و افسردگی بود و برای تلحیل نتایج ازازمون کوواریانس و بااستفاده ازنرم افزار spss استفاده شد یافته ها نشان داد که تفاوت میانگین نمره درماندگی روانشناختی اضطراب و افسردگی ازمودنی ها دردوگروه کنترل و ازمایش معنی دار بوده است بنابراین میتوان نتیجه گیری کرد که درمان مبتن یبرپذیرش و تعهد تاثیر معنی داری برمیزان درماندگی روانشناختی ازمودنی ها داشته و توانسته است بصورت معنی داری این مشکل روانشناختی مادران کودکان دیراموز را کاهش دهد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.