بررسی رابطه برنامه درسی فلسفه برای کودکان در توسعه تفکر استدلالی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه برنامه درسی فلسفه برای کودکان در توسعه تفکر استدلالی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه برنامه درسی فلسفه برای کودکان در توسعه تفکر استدلالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه برنامه درسی فلسفه برای کودکان در توسعه تفکر استدلالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه برنامه درسی فلسفه برای کودکان در توسعه تفکر استدلالی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی اثر بخشی برنامه درسی فلسفه بر توسعه تفکر استدلالی دانش آموزان است پژوهش حاضر، تحقیقی نیمه تجربی است . نمونه پژوهش ۲۸ نفر از دانش آموزان پایه پنج دو رهابتدایی است که به صورت نمونه گیری انتخابی از بین دانش آموزان دبستان پسرانه توسعه وگروه آزمایش( و دبستان نور به عنوان وگروه کنترل( واقع در منطقه ی ۳ آموزش و پرورش شهر تهران انتخاب و به صورت جایگزینی در دو گروه آزمایشی و ۴۱ نفر ( و گروه کنترل و ۴۱ نفر ( قرار گرفتند . در گروه آزمایشی متغیر مستقل و آموز برنامه درسی فلسفه( را اجرا کرده و گروه گواه هیچ گونه آموزشی را دریافت نکرد . مهارتهای استدلال نیوجرسی دانش آموزان در دو مرحله پیش آزمون ، پس آزمون اندازه گیری رد. جهت تحلیل دادهها از آمار توصیفی و استنباطی وآزمون تحلیل واریانس بینگروهی(استفاده شد ضمن تایید فرضیه اصلی تحقیق نتایج پژوهش نشان داد: اموزش مهارتهای استدلال نیوجرسی برمیزان تفکر استدلالی دانش آموزان مورد مطالعه موثربوده و تفکر استدلالی آنها ۵/ را افزایش داده است و از نظر آماری نیز معنادارمی باشدp<0/05

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.