بکارگیری تکنیک های داده کاوی در سیستم ارزیابی خرید خودرو توسط مشتریان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بکارگیری تکنیک های داده کاوی در سیستم ارزیابی خرید خودرو توسط مشتریان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بکارگیری تکنیک های داده کاوی در سیستم ارزیابی خرید خودرو توسط مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بکارگیری تکنیک های داده کاوی در سیستم ارزیابی خرید خودرو توسط مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بکارگیری تکنیک های داده کاوی در سیستم ارزیابی خرید خودرو توسط مشتریان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز، کلیه سازمان ها و صنایع در تلاشاند تا با تولید محصولی که مورد خواست و نیاز مشتری باشد،بتوانند هرچه بیشتر سهم خود را در بازار افزایش دهند و بازار را با محصول خود تسخیرکنند. یکی از این صنایع، صنعتخودروسازی می باشد که اکثر افراد جامعه با آن درگیر هستند و سهم زیادی از بازار را به خود تخصیص داده است. انواعمختلفی از خودروها توسط تولید کنندگان مختلف تولید شده است. عوامل مختلفی جهت خرید یک خودرو توسطمشتریان مورد اهمیت است از جمله ایمنی، قیمت و لوکس بودن وغیره. هدف این پژوهش تعیین عملکرد سه الگوریتمداده کاوی از نظر دقت برای ارزیابی خرید خودرو توسط مشتریان می باشد. با انتخاب معیار پذیرش به عنوان متغیرهدف و معیارهای دیگر بعنوان متغیرهای پیشگو مانند قیمت خرید، هزینه نگهداری، ظرفیت خودرو، اندازه صندوق وتعداد دربها مشاهده گردید که اهمیت ایمنی خودرو (Safety) نسبت به سایر معیارها بیشتر بود. همچنین مجموعههای داده های مورد کاوش از دانشگاه آروین کالیفرنیا و با استفاده از نرم افزار کلمنتاین ۱۲ می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.