رابطه بین مهارت های فراشناختی یادگیری و بررسی آنها از دیدگاه صاحبنظران و دبیران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه بین مهارت های فراشناختی یادگیری و بررسی آنها از دیدگاه صاحبنظران و دبیران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه بین مهارت های فراشناختی یادگیری و بررسی آنها از دیدگاه صاحبنظران و دبیران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین مهارت های فراشناختی یادگیری و بررسی آنها از دیدگاه صاحبنظران و دبیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه بین مهارت های فراشناختی یادگیری و بررسی آنها از دیدگاه صاحبنظران و دبیران :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
فراشناخت به فرایندهای عالیتر ذهن اشاره دارد که مستلزم یادگیریهایی از قبیل نقشههای شناختی، استفاده از مهارتهای ویژه و راهبردهای حل مسأله، تخمین پیشرفت و سنجش نتیجه یادگیری است.در این مقاله، هدف پژوهش ارزیابی تعیین رابطه بین مهارتهای فراشناختی توصیفی از نوع پیمایش بوده است. جامعه آماری این پژوهش را دو گروه تشکیل دادهاند: الف: کلیه صاحب نظران برنامه درسی و روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ب کلیه دبیران دبیرستانهای شهرستان چرداول که براساس آمار بدست آمده حدود ۱۱۰۰ نفر میباشند که نهایتاً از – جامعه صاحب نظران برنامه درسی و روانشناسی تربیتی به دلیل محدودیت، تعداد ۲۱ نفر با روش نمونهگیری هدفمند انتخاب گردید و از جامعه دبیران دوره متوسطه دوم تعداد ۲۲۵ دبیر با توجه به فرمول کوکران و فرمول تعدیل حجم نمونه، روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار تحقیق پرسشنامه ۲۸ سوالی محقق ساخته که توسطاساتید متخصص مورد بررسی و تایید قرار گرفت، استفاده به عمل آمده است.بطور کلی نتایج پژوهش نشان داد از نظر دبیران و صاحب نظران بین مولفههای مهارت فراشناختی (برنامهریزی، کنترل و نظارت، نظم دهی) با یادگیری دانشآموزان رابطه در حد زیادی وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.