تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیلکننده تجربه مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیلکننده تجربه مشتری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیلکننده تجربه مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیلکننده تجربه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیلکننده تجربه مشتری :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
مطالعه پیش رو با هدف بررسی تأثیر راحتی و تعامل اجتماعی بر رضایت مشتری و نقش تعدیلکننده تجربه مشتری انجام شده است. برای جمعآوری دادهها n=840 از نمونهگیری منظم و پرسشنامهای ساختاریافته در میان خریداران بالای ۸۰ سال فروشگاههای بزرگ در هند استفاده شده است. برای تحلیل دادهها از تکنیکهای تحلیل دادههای چندمتغیره مانند تحلیل عاملی اکتشافی و مدلیابی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج نشان داد که راحتی و تعامل اجتماعی بر تجربه مشتری و رضایت مشتری تأثیر میگذارد. این مقاله احتمالاً اولین مقالهای است که از طریق استفاده همزمان از چهار متغیر (یعنی تعامل اجتماعی، راحتی، رضایت مشتری و تجربه مشتری) در یک مدل به بررسی آنها میپردازد. در ادامه درباره دستاوردهای علمی و مدیریتی بحث شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.