بررسی مفهوم بازارگرایی سبز در سازمان و ارائه الگویی برای بررسی عملکردهای آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مفهوم بازارگرایی سبز در سازمان و ارائه الگویی برای بررسی عملکردهای آن دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مفهوم بازارگرایی سبز در سازمان و ارائه الگویی برای بررسی عملکردهای آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مفهوم بازارگرایی سبز در سازمان و ارائه الگویی برای بررسی عملکردهای آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مفهوم بازارگرایی سبز در سازمان و ارائه الگویی برای بررسی عملکردهای آن :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پویایی در محیط های کسب و کار که به دلیل بروز عواملی چون رشد اقتصادی یا سقوط آن، فزونی و شدت رقابت، جهانی سازی، و نوآوری های تکنولوژیکی به وجود آمده است، قابلیت مدیران رده بالا را در درک به موقع و پاسخ صحیح به این تغییرات به چالش کشیده است. ناتوانی در درک به موقع تغییرات و پاسخگویی سریع به آن ها به افول شرکت ها منجر میشود. بازارگرایی مفهومی است که به رفع این چالش ها پاسخ می دهد، چرا که از یک سو به جمع آوری اطلاعات درباره نیاز و خواسته های مشتریان و قابلیت های رقبا تمرکز دارد و از سوی دیگر با بکارگیری و استفاده از منابع سازمان و یگپارچگی بخش های درون سازمان به ایجاد بیشترین ارزش برای مشتریان منجر می شود. از سوی دیگر امروزه جنبش بازاریابی سبز به شکلی گسترده مورد توجه سازمان ها و مصرف کنندگان قرار گرفته است که می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی پایدار برای سازمان محسوب شود. سازمان ها باتولید محصولات دوستدار محیط زیست به دنبال کسب مشروعیت اجتماعی، درحالی که مصرف کنندگان به دنبال تأثیرگذاری در بینش جامعه به مسایل زیست محیطی هستند . توانایی شرکت در بکارگیری سیاست های بازارگرایی در عمل بستگی به شرایط کارکنان آن دارد. بازارگرایی چه به عنوان یک فرهنگ چه به عنوان یک رفتار، نمی تواند بدون تعهد سازمانی،رفتار شهروندی سازمانی، رضایت کارکنان و دیگر مولف های مربوط به کارکنان بروز کند. ونه تنها مدیران رده بالا بلکه کارکنان درون سازمان نیز باید از این تعهد برخوردار باشند. مطالعه حاضر ابتدا به بررسی مطالعات و رویکردهای پیشین درباره بازارگرایی و بازاریابی سبز پرداخته سپس مدلی برای آن به منظور مفهوم سازی و بهبود بازارگرایی سبز ارائه می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.