ارتباط قابلیتهای بازاریابی با عملکرد سازمان بهواسطه شرایط محیطی (موردمطالعه شرکت صنایع شیر ایران پگاه )
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارتباط قابلیتهای بازاریابی با عملکرد سازمان بهواسطه شرایط محیطی (موردمطالعه شرکت صنایع شیر ایران پگاه ) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارتباط قابلیتهای بازاریابی با عملکرد سازمان بهواسطه شرایط محیطی (موردمطالعه شرکت صنایع شیر ایران پگاه ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط قابلیتهای بازاریابی با عملکرد سازمان بهواسطه شرایط محیطی (موردمطالعه شرکت صنایع شیر ایران پگاه )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارتباط قابلیتهای بازاریابی با عملکرد سازمان بهواسطه شرایط محیطی (موردمطالعه شرکت صنایع شیر ایران پگاه ) :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در محیط متلاطم امروزی ارائه بهترین عملکرد سازمانی به اساسی ترین دغدغه مدیران سازمان ها مبدل شده است و مدیران می کوشند تا با بهره گیری از تکنیکهای مختلف، به عملکرد برتر دست یابند و در این راستا قابلیت های بازاریابی از عوامل مؤثر در دست یابی به مزیت رقابتی و عملکرد برتر برای سازمانها محسوب میشوند. در این پژوهش با مرور بر این عوامل، تأثیر قابلیت های بازاریابی بر روی عملکرد شرکت صنایع شیر ایران پگاه در شرایط محیطی کنونی اقتصادی و فناورانه کشور بررسی شده است. روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است و بر اساس هدف نیز کاربردی است. جامعه آماری این پژوهش، شامل کلیه مدیران و کارشناسان شرکت صنایع شیر ایران به تعداد ۳۴۰ نفر است، حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۱۸۱ نفر می باشد، پرسشنامه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده بین افراد جامعه توزیع شد. تجزیهوتحلیل دادهها با استفاده از آزمون همبستگی و معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئیبه کمک نرمافزار اسپیاساس و پی ال اس انجامشده است. نتایج نشان داد که قابلیت رابطهمحوری رابطه معناداری با عملکرد شرکت ندارد وابعاد بازار محوری، زنجیره تأمین و منابع انس انی رابطه مثبتی بر پیامدهای عملکردی شرکت صنایع شیر ایران پگاه دارند. همچنین مشخص شد شرایط محیطی تأثیر منفی بر رابطه قابلیت بازار محور و قابلیت زنجیره تأمین با عملکرد شرکت دارد. در پایان پیشنهاد میشود شرکت پگاه ضعف های مربوط به نیازهای بازار، مشتریان، پاسخگویی به اعمال رقبا را در جهت عملکرد بهتر برطرف نمایند و با استفاده از تحقیقات بازاریابی از ترجیحات مشتریان، نقاط ضعف و قوت مشتری آگاهی یافته و جهت پاسخگویی مناسب به آنها اقدام نماید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.