بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی شغلی کارکنان در محیط کار اداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی شغلی کارکنان در محیط کار اداری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی شغلی کارکنان در محیط کار اداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی شغلی کارکنان در محیط کار اداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی شغلی کارکنان در محیط کار اداری :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
محققین در دنیای امروز بر این اعتقادند که انسان، موجودی مکانیکی نیست تا بتوان او را در عرصه محدود خطوط افقی و عمودی میزها و صندلی های یکنواخت با راهروهای طولانی و بدون نور، بدون دید مناسب و یا دمای نا مطلوب محیط و غیره محصور ساخت. انسان موجودی مادی- معنوی است که به هنگام تلاش و کار، نیاز به فراهم آوردن شرایط مناسب کالبدی جهت رسیدن به کارایی مطلوب در محل کار دارد و فضای کاری او باید این امکان را به بهترین نحو برایش فراهم سازد. از این رو، پژوهش حاضر به بررسی تعاریف، مفاهیم و نظریه های مرتبط با رضایتمندی شغلی کارمندان در محیط کاری می پردازد. هدف از این پژوهش بررسی عوامل تأثیرگذار بر رضایتمندی شغلی کارمندان اداری از محیط کار اداری خود می باشد.با توجه به بررسی های انجام شده در این پژوهش نتیجه گیری می شود که شرایط کالبدی در مکان های کاری نقش عمده ای در رضایتمندی، راحتی و آسایش، رفاه و بهره مندی، اثربخشی و یا حتی سلامت ذهنی افراد ایفا می کنند. بنابراین محیط کالبدی ادارات، باید با دقت بیشتری برنامه ریزی، طراحی و مدیریت شود؛ در غیر این صورت، محیط کار کالبدی تأثیر منفی بر سلامت و آسایش افراد داشته و موجب بروز اضطراب های شغلی در کارمندان می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.