ارائه برخی از راهکارهای طراحی درمانگاه ها درجهت افزایش حس تعلق و رضایتمندی کاربران آن (با بیان نمونه موردی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه برخی از راهکارهای طراحی درمانگاه ها درجهت افزایش حس تعلق و رضایتمندی کاربران آن (با بیان نمونه موردی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه برخی از راهکارهای طراحی درمانگاه ها درجهت افزایش حس تعلق و رضایتمندی کاربران آن (با بیان نمونه موردی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه برخی از راهکارهای طراحی درمانگاه ها درجهت افزایش حس تعلق و رضایتمندی کاربران آن (با بیان نمونه موردی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه برخی از راهکارهای طراحی درمانگاه ها درجهت افزایش حس تعلق و رضایتمندی کاربران آن (با بیان نمونه موردی) :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
تاکنون درمانگاه های متعددی درسراسرکشور، با توجه به آیین نامه های تأسیس درمانگاهی طراحی شده و درعرصه های مختلف به بیماران سرپایی انواع خدمات را ارائه می دهند. اغلب این درمانگاه ها براساس عملکرد درمانی با رعایت روابط پلانی بدون توجه به حس و حال فضایی و نیازهای روحی کاربران ساخته شده اند. متأسفانه دربرخی از آنها هم به دلیل محدودیت فضایی یا تغییر کاربری آن از خانه به درمانگاه قادر به اجرای تمام ضوابط کالبدی بنا نیستند. با توجه به نواقص موجود درعرصه عملکرد، مقوله زیبایی و رضایت کاربران کمرنگ تردیده می شود، ازاین رو همواره این سوال مبتنی بر اینکه یک درمانگاه تا چه اندازه باید مطابق با میل کاربران طراحی و ساخته شود تا پرسنل و پزشکان و حتی بیمارانی که در درمانگاه حضوربه هم می رسانند احساس خستگی و ملامت درمحل نداشته باشند، وجود داشته است و همچنین این مسئله به چه میزان برروی کارایی وکارآمدی پزشکان و پرسنل و بهبود بیماران تأثیرگذاراست. لذا پژوهش حاضر سعی برآن دارد تا با بیان برخی راهکارهای طراحی درمقایسه با شرایط و امکانات موجود دراکثر درمانگاه ها به شناسایی معضلات مراکزدرمانی امروز و حل آنها درگذرزمان متناسب با رفاه کاربران کمک نماید. روش این پژوهش، یک بررسی مقطعی و توصیفی _ تحلیلی است و توسط مطالعات میدانی و بررسی چندین نمونه ، به تحلیل نمونه ای ازدرمانگاه های شیرازپرداخته شده است. طبق بررسی های به عمل آمده درشیراز، بیش از۷۰ درصد درمانگاه های این شهر با توجه به رعایت اصول و ضوابط موجود وابسته به دانشگاه/دانشکده مربوطه درکسب رضایت کارکنان و بیماران چندان موفق نبوده اند. امروزه با تحقیقات به دست آمده، مشکلات زیادی در برخی درمانگاه ها در سطح شهرشایع است. با این حال، با وجود بررسی های به عمل آمده دربعضی موارد، بیشتردرمانگاه ها با همین روند، به فعالیت خود مشغولند و روش تضمین شده ای برای طراحی یک درمانگاه ایده آل وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.