شایستگی های حرفه ای دانشجومعلمان و سهم دانشگاه فرهنگیان در ایجاد آن ها (از نظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اصفهان-پردیس شهید باهنر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شایستگی های حرفه ای دانشجومعلمان و سهم دانشگاه فرهنگیان در ایجاد آن ها (از نظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اصفهان-پردیس شهید باهنر اصفهان) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شایستگی های حرفه ای دانشجومعلمان و سهم دانشگاه فرهنگیان در ایجاد آن ها (از نظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اصفهان-پردیس شهید باهنر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شایستگی های حرفه ای دانشجومعلمان و سهم دانشگاه فرهنگیان در ایجاد آن ها (از نظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اصفهان-پردیس شهید باهنر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شایستگی های حرفه ای دانشجومعلمان و سهم دانشگاه فرهنگیان در ایجاد آن ها (از نظر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اصفهان-پردیس شهید باهنر اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر استقرار نظام سنجش و صلاحیت های عمومی، تخصصی و حرفه ای، تعیین ملاک های ارزیابی و نظام رتبه بندی علمی و تربیت آموزگاران و تقویت انگیزه ارتقای شغلی در آنان، براساس نظام معیار اسلامی و استقرار نظام پرداخت ها براساس تخصص، شایستگی ها و عملکرد رقابتی تاکید شده است. بدین معنا که برای ارتقای شأن معلم در نظام اجرایی کشور و توسعه و پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران، به خصوص نقش آن در تعلیم و تربیت اسلامی، اقتضا دارد در یک نظام شایسته سالاری، مبتنی بر ارزیابی های کاربردی و رقابتی، معلم مورد آزمون واقع شود و متناسب با توانمندی های تخصصی و حرفه ای و شایستگی های فردی و اجتماعی در رتبه ای مناسب قرار گیرد، لذا پژوهش حاضر باهدف بررسی نقش دانشگاه فرهنگیان در ایجاد شایستگی های حرفه ای دانشجومعلمان طرح و اجرا گردید.روش: جامعه آماری مورد مطالعه متشکل از همه دانشجو معلمان کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر اصفهان در رشته علوم تربیتی N=297 بود. از کل جامعه آماری به روش نمونه گیری تصادفی و براساس فرمول کوکران نمونه ای به تعداد N=37 انتخاب و داده های مورد نیاز با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردید. تدوین پرسشنامه براساس طیف لیکرت صورت گرفته و ضریب آلفای ۰/۹۰ نشان دهنده پایایی پرسشنامه است. تحلیل داده ها از طریق آمار توصیفی (فراوانی، میانگین و درصد) و آمار استنباطی (آزمون t تک نمونه ای) صورت پذیرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.