مقاله بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت مشتری مداری بر عملکرد در بنگاه های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت مشتری مداری بر عملکرد در بنگاه های کوچک و متوسط دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت مشتری مداری بر عملکرد در بنگاه های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت مشتری مداری بر عملکرد در بنگاه های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت مشتری مداری بر عملکرد در بنگاه های کوچک و متوسط :

تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
امروزه بنگاه های کوچک و متوسط، بازوی اقتصاد در کشورهای در حال توسعه است، عملکرد مناسب بنگاه-های کوچک و متوسط می تواند علاوه بر کمک به توسعه اقتصادی باعث کاهش نرخ بیکاری و کاهش فقر گردد. این مطالعه با هدف بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت مشتری مداری بر عملکرد در بنگاه های کوچک و متوسط صورت گرفت. تحقیق حاضر بر اساس هدف از نوع کاربردی و بر اساس ماهیت و نحوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی – همبستگی است. جامعه مورد مطالعه این تحقیق کلیه مدیران بنگاه های کوچک و متوسط در شهر کرج می-باشد که یک نمونه ۲۶۰ نفری از آنها بررسی گردید. ابزار تحقیق پرسشنامه بود پایایی این پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ و با مقدار ۸۲۶/۰ مورد تایید قرار گرفت. داده های گردآوری شده با استفاده از رویکرد دو مرحله ای روش مدل معادلات ساختاری به کمک نرم افزار AMOS16 تجزیه و تحلیل گردید. یافته های مطالعه نشان دادند که مدل پیشنهادی تحقیق از برازش مطلوبی برخوردار است و مطابق نتایج تاثیر مثبت و معنادار سیستم سازمانی مشتری، تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری بر روی قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری تایید شد اما بین مشتری مداری و روی قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر معناداری یافت نشد. همچنین یافته ها تاثیر معنادار عدالت سیستماتیک، اعتماد مشتری و ارزش مشتری بر روی رضایت مشتریان را نشان داد. تاثیر عدالت سیتماتیک بر اعتماد مشتریان نیز تایید ولی تاثیر آن بر ارزش ادراک شده رد شد. همچنین مطابق نتایج تحقیق قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر مثبت و معناداری بر روی عملکرد دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.