دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان نسبت به یکی از مولفه آزمون جامع(تجربیات کارورزی ) به عنوان نظام سنجش صلاحیت حرفه ای دانشجو معلمان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان نسبت به یکی از مولفه آزمون جامع(تجربیات کارورزی ) به عنوان نظام سنجش صلاحیت حرفه ای دانشجو معلمان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان نسبت به یکی از مولفه آزمون جامع(تجربیات کارورزی ) به عنوان نظام سنجش صلاحیت حرفه ای دانشجو معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان نسبت به یکی از مولفه آزمون جامع(تجربیات کارورزی ) به عنوان نظام سنجش صلاحیت حرفه ای دانشجو معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان نسبت به یکی از مولفه آزمون جامع(تجربیات کارورزی ) به عنوان نظام سنجش صلاحیت حرفه ای دانشجو معلمان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

طبق نهصد و بیستمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش که با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضاء آن برگزار گردید، کلیات نظام سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان تصویب شد. براساس یکی از بندهای این مصوبه دانشجو معلمان بعد از اتمام تحصیل باید گواهینامه سنجش صلاحیت حرفه ای کسب کنند . براین اساس گواهینامه ای تحت سنجش حرفه ایبا برگزاری آزمونی با عنوان آزمون جامع به دانشجومعلمان اعطا میگردد تا توانمندی و صلاحیتهای آنان تعیین گردد. این پژوهش با هدف شناسایی دیدگاه ها و نظریات دانشجو معلمان مراکز تربیت معلم نسبت به مولفه کارورزی که تحت عنوان پوشه ای ارائه می شود صورت گرفته است . جامعه آماری پژوهش ، پردیس فاطمه الزهرا(س) (واحد خواهران)وپردیس شهید باهنر(واحد برادران) اصفهان می باشد.که با روش نمونه گیری تصادفی ۱۲۰ نفر از دو رشته علوم تربیتی وتربیت معلم دبیری انتخاب شدند . ابزارمورد استفاده پرسشنامه بود . که در پایان بر مبنای نتایج به دست آمده طبق نظرات ، میزان همفکری دانشجومعلمان با مولفه های آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان تعیین و راهبردهایی برای بهبود کسب نمرهدر این آزمون توسط دانشجو معلمان فارغ التحصیل ارائه شده است . تا از این فرصت هم به عنوان فضایی برای بازسازی و ارتقای مهارتهای معلمی دانشجومعلمان به بهترین شکل استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.