بررسی میزان بکارگیری فناوری های نوین در فرایند آموزشی دانشگاه فرهنگیان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان بکارگیری فناوری های نوین در فرایند آموزشی دانشگاه فرهنگیان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان بکارگیری فناوری های نوین در فرایند آموزشی دانشگاه فرهنگیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان بکارگیری فناوری های نوین در فرایند آموزشی دانشگاه فرهنگیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان بکارگیری فناوری های نوین در فرایند آموزشی دانشگاه فرهنگیان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

عصر اطلاعات ،دانشگاه ها را بر آن داشته است که برای دسترسی اساتید و دانشجویان به اطلاعات در فرایند های آموزشی روش های نوینی را جستجو کنند.با توجه به این که توسعه و گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات و کاربرد آن، اثرات عمیقی بر ابعاد مختلف زندگی بشر از جمله آموزش داشته است و نیز تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآزموده ،تولید دانش ،دانش پژوهی و عرضه خدمات تخصصی توسط دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی انجام می گیرد، میزان کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات هم از جهت ایجاد فرصت های طلایی جدید و هم از نظر چالش های سازمانی قابل مطالعه است. آموزش عالی و از جمله دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از مهم ترین نظام های آموزشی و به دلیل نقش مهمی که در تولید و اشاعه دانش و اطلاعات دارند، از حوزه هایی هستند که که به شدت تحت تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار گرفته اند. از مهمترین پیامدهای این امر، می توان به تغییرات بنیادی در نحوه تفکر در مورد نقش دانشگاه، دانشجو، اساتید وفرایند آموزش اشاره کرد. تحقیق حاضر از نوع پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش استادان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی و حجم نمونه مورد مطالعه به شیوه نمونه گیری تصادفی بر اساس جدول مورگان ۶۰ نفر می باشد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته فناوری اطلاعات و ارتباطات است.روایی ابزار از نوع روایی صوری از طریق گفتگو با صاحبنظران و اساتید و پایایی از روش محاسبه الفا کرونباخ حاصل شده است( = ۰/۷۹ ) است.نتایج پژوهش نشان می دهد که میانگین استفاده استادان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی از فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۲/۴ از ۶ می باشدکه مطلوب است اما این استفاده محدود می شود به سطوح متوسط کار با فناوری و در استفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای و سطوح بالاتر کاربرد، فراوانی کاهش قابل ملاحظه می یابد که این خود ضرورت دوره های اموزشی و توانمندسازی اساتید را بارز می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.