بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چند کشور جهان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی تطبیقی آموزش پیش از خدمت معلمان، آموزش معلمان مبتدی و آموزش ضمن خدمت معلمان در ایران و چندکشورجهان به منظور استخراج شباهتها وتفاوتهای آنها بوده است. روش پژوهش توصیفی– تحلیلی است که اطلاعات آن از طریق اسناد و مدارک و گزارشهای تحقیقی؛ و جستجو در شبکه جهانی اینترنت و سایتهای وزارت آموزش و پرورش کشورهای مورد مطالعه گردآوری شده و از طریق الگوی جرج بردی تجزیه و تحلیل شده است. یافته ها تنوع و تکثر شیوه های آموزش را در مدل های سنتی و رویکردهای بدیل نشان داد. روش های مناسب آموزش معلمان به مواردی چون نیازهای آموزشی معلمان، محتوای مورد نظر، امکانات موجود، وقت و برنامه کاری آنان و سیاستهای نظام آموزشی کشورها بستگی دارد. همچنین از میان سه وضعیت اجرای آموزش معلمان در کشورهای مورد مطالعه، اهمیت و تأکید تمامی این کشورها به برگزاری این آموزشها به منظور افزایش دانش و مهارتهای حرفه ای بوده است. بر همین اساس توسعه حرفه ای معلمان فصل مشترک این کشورهاست. وجود تفاوتها در شیوه ها و مدلهای آموزش معلمان در این کشورها به دلیل تفاوت در سیاستهای نظام آموزشی آنهاست. در این رابطه، برقراری ارتباط مستمر بین نظام تربیت معلم با دانشگاهها و مدارس و سایر مؤسسات و نهادهای اجتماعی، برقراری ارتباط آموزشهای پیش از خدمت و ضمن خدمت؛ و ایجاد هماهنگی میان نهادهای اداره کننده تربیت معلم در این کشورها، از جمله نکات برجسته در موفقیت آموزشهای آنان بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.