بازشناسی فرصت ها و تهدید های برگزاری امتحان جامع و بازنگری شیوه های جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازشناسی فرصت ها و تهدید های برگزاری امتحان جامع و بازنگری شیوه های جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازشناسی فرصت ها و تهدید های برگزاری امتحان جامع و بازنگری شیوه های جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازشناسی فرصت ها و تهدید های برگزاری امتحان جامع و بازنگری شیوه های جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازشناسی فرصت ها و تهدید های برگزاری امتحان جامع و بازنگری شیوه های جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

نهاد تعلیم و تربیت به عنوان محور دستیابی به توسعه پایدار در کشورهای درحال توسعه تلقی می گردد. رسالت دانشگاه فرهنگیان به عنوان نهاد تامین کننده نیروی متخصص و متعهد برای بزرگترین و پرمخاطب ترین نهاد جمهوری اسلامی این دانشگاه را از سایر مراکز علمی متمایز نموده است.این دانشگاه علاوه بر دارا بودن سایر امتیازاتی مشابه سایر مراکز علمی، به دلیل رسالت خطیر خویش، امتیازات منحصر به فرد و ویژه ی دیگری چون انسان سازی را نیز دارا میباشد. از این رو، در این جستار بر آنیم تا با توجه به جایگاه خطیر معلمی از دیدگاه قرآن ، احادیث ، سیره و سنت نبوی و ائمه اطهار به ویژه تشریح حقوق معلم از منظر امام سجاد ع و دست پروردگان مکتب علوی، ابعاد این هنر باارزش را تشریح نموده و لزوم بازنگری در شیوه های جذب و پذیرش دانشجو را در این دانشگاه مورد بررسی قرار دهیم. نحوه اجرای آزمون جامع برای حصول اطمینان از اثر بخشی برنامه های علمی وتربیتی و لزوم برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای و علمی و همچنین الگوهای پذیرش دانشجومعلمان متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه در این مقوله اندک مورد یحث گردیده و این نظر مورد تاکید قرار گرفته که فرایند جذب و پذیرش دانشجو معلمان از یک سو و فرایند های ارزیابی از عملکرد مستمر آنان از سوی دیگر می تواند زمینه تربیت نیروهای کیفی و بالنده را برای فرداهای نظام آموزشی و پرورشی کشور در تراز سند تحول بنیادین فراهم آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.