نقش رسانه های اجتماعی آنلاین در بهبود استراتژی های بازاریابی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه های اجتماعی آنلاین در بهبود استراتژی های بازاریابی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه های اجتماعی آنلاین در بهبود استراتژی های بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه های اجتماعی آنلاین در بهبود استراتژی های بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه های اجتماعی آنلاین در بهبود استراتژی های بازاریابی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

توسعه ی اینترنت و شکل گیری رسانه های اجتماعی آنلاین، زیرساخت مناسبی برای روابط جمعی ایجاد نموده است. این رسانه ها در ابتدا با هدف برقراری ارتباط میان افراد مورد استفاده قرار می گرفتند. امروزه با گسترش محبوبیت و استفاده از رسانه های اجتماعی، بسیاری از شرکت ها از این زیرساخت ارتباطی، در راستای نیل به اهدافی مانند بازاریابی، تبلیغات، فرهنگ سازی و غیره بهره می برند. در این پژوهش، روش های مطرح شده جهت استفاده از رسانه های اجتماعی، در تدوین و بهبود استراتژی های بازاریابی کسب وکار مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این روش ها در قالب سه رویکرد فعال، غیرفعال و ترکیبی طبقه بندی می گردد. نتایج پژوهش نشان می دهد، بهره گیری از این رسانه ها، منجر به دسترسی ساده تر به اطلاعات جامع و کاربردی خواهد شد. همچنین این رسانه ها به علت برخورداری از طبیعت ویروسی، تأثیر مثبتی بر افزایش سرعت و محدوده ی انتشار پیام های بازاریابی خواهند داشت. در انتهای مقاله، تمامی عوامل مورد بررسی و پیامدهای بهره گیری از رسانه های اجتماعی آنلاین، به صورت روندی سلسله مراتبی نمایش داده خواهند شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.