مقاله امکان سنجی کاربرد یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با استفاده از تحلیل عاملی (مطالعه موردی: دانشجویان رشته ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله امکان سنجی کاربرد یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با استفاده از تحلیل عاملی (مطالعه موردی: دانشجویان رشته ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله امکان سنجی کاربرد یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با استفاده از تحلیل عاملی (مطالعه موردی: دانشجویان رشته ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امکان سنجی کاربرد یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با استفاده از تحلیل عاملی (مطالعه موردی: دانشجویان رشته ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله امکان سنجی کاربرد یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با استفاده از تحلیل عاملی (مطالعه موردی: دانشجویان رشته ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی) :
مقاله امکان سنجی کاربرد یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با استفاده از تحلیل عاملی (مطالعه موردی: دانشجویان رشته ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی) که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی از صفحه ۱۵ تا ۲۹ منتشر شده است.
نام: امکان سنجی کاربرد یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با استفاده از تحلیل عاملی (مطالعه موردی: دانشجویان رشته ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی)
این مقاله دارای ۱۵ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله امکان سنجی
مقاله تحلیل عاملی
مقاله یادگیری الکترونیکی
مقاله دانشگاه رازی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
هدف کلی تحقیق بررسی امکان کاربرد یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی است. این تحقیق به دنبال یافتن ابعاد زیربنایی و متغیرهای فرضی مرتبط با امکان سنجی کاربرد یادگیری الکترونیکی می باشد، و به دنبال فهم این نکته است که کاربست موثر یادگیری الکترونیکی با توجه به چه مفاهیم و ابعادی امکان پذیر خواهد بود. این تحقیق بر مبنای هدف، کاربردی و بر مبنای روش، از نوع توصیفی، همبستگی است. جامعه آماری تحقیق شامل۲۵۰ نفر از دانشجویانی است که در مقطع کارشناسی رشته ترویج و آموزش کشاورزی در سال های ۸۷- ۱۳۸۴ مشغول به تحصیل بوده اند. برای گردآوری داده ها از بررسی اسنادی، پرسشنامه، مصاحبه، و برای مطالعه جامعه از سرشماری استفاده شد. پایایی ابزار تحقیق بر مبنای محاسبه ضریب آلفای کرونباخ و برای بخش های مختلف در حدود ۸۵ درصد به دست آمد. روایی ابزار تحقیق نیز با نظر اصلاحی کمیته تحقیق ارتقا یافت. یافته ها نشان داد که چهار عامل زیرساختی، فنی، آموزشی و پشتیبانی، زیربنای متغیرهای مرتبط با امکان سنجی کاربرد یادگیری الکترونیک را تشکیل می دهند، به گونه ای که توانستند ۶۵ درصد از واریانس متغیرهای تحقیق را تبیین کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.