مقاله رابطه بین جایگاه مهار، کمال گرایی و خودکارآمدی با اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی در دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه بین جایگاه مهار، کمال گرایی و خودکارآمدی با اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه بین جایگاه مهار، کمال گرایی و خودکارآمدی با اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی در دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین جایگاه مهار، کمال گرایی و خودکارآمدی با اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی در دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه بین جایگاه مهار، کمال گرایی و خودکارآمدی با اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی در دانشجویان :
مقاله رابطه بین جایگاه مهار، کمال گرایی و خودکارآمدی با اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی در دانشجویان که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در (روان شناسی اجتماعی (یافته های نو در روان شناسی از صفحه ۳۵ تا ۵۲ منتشر شده است.
نام: رابطه بین جایگاه مهار، کمال گرایی و خودکارآمدی با اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی در دانشجویان
این مقاله دارای ۱۸ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله جایگاه مهار درونی
مقاله خودکارآمدی
مقاله کمال گرایی
مقاله اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین جایگاه مهار، کمال گرایی و خودکارآمدی با اضطراب امتحان و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز بود. نمونه تحقیق شامل ۳۴۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در سال تحصیلی ۸۹-۱۳۸۸ بود که به روش نمونه گیری طبقه ای از بین دانشکده های مختلف انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده جهت جمع آوری داده ها شامل پرسشنامه کمال گرایی، پرسشنامه جایگاه مهار، مقیاس خودکارآمدی، مقیاس اضطراب امتحان و معدل نمرات درسی به عنوان شاخص عملکرد تحصیلی بود. این تحقیق از نوع همبستگی بوده و برای تجزیه و تحلیل داده ها از همبستگی متعارف و رگرسیون چندگانه استفاده گردید. نتایج آزمون فرضیه ها نشان داد که بین مجموعه متغیرهای پیش بین و مجموعه متغیرهای ملاک همبستگی کانونی برابر با ۰۶۶ وجود دارد. همچنین نتایج نشان داد که صرفا اضطراب امتحان و نه عملکرد تحصیلی به وسیله کمال گرایی، جایگاه مهار «درونی» و خودکارآمدی قابل پیش بینی هستند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.