مقاله بررسی رابطه اختلالات یادگیری با بزهکاری نوجوانان در بزهکاران مستقر در کانون اصلاح و تربیت تهران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه اختلالات یادگیری با بزهکاری نوجوانان در بزهکاران مستقر در کانون اصلاح و تربیت تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه اختلالات یادگیری با بزهکاری نوجوانان در بزهکاران مستقر در کانون اصلاح و تربیت تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه اختلالات یادگیری با بزهکاری نوجوانان در بزهکاران مستقر در کانون اصلاح و تربیت تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه اختلالات یادگیری با بزهکاری نوجوانان در بزهکاران مستقر در کانون اصلاح و تربیت تهران :

مقاله بررسی رابطه اختلالات یادگیری با بزهکاری نوجوانان در بزهکاران مستقر در کانون اصلاح و تربیت تهران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در علوم رفتاری از صفحه ۱۳۹ تا ۱۵۳ منتشر شده است.
نام: بررسی رابطه اختلالات یادگیری با بزهکاری نوجوانان در بزهکاران مستقر در کانون اصلاح و تربیت تهران
این مقاله دارای ۱۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اختلالات یادگیری
مقاله بزهکاری
مقاله نوجوانان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این پژوهش به بررسی اختلالات یادگیری با بزهکاری پرداخته شد. به این منظور ۱۰۰ نفر از بزهکاران مستقر در کانون اصلاح و تربیت تهران با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند و آزمون های املا نویسی، ریاضی و سنجش توانایی خواندن در مورد آنها انجام شد. از اهداف تحقیق بررسی میزان شیوع اختلالات یادگیری در کانون اصلاح و تربیت تهران بود. نتایج نشان داد ۵۰ درصد مجرمین فرزندان اول و آخر بودند و ۶۱ درصد بزهکاران دارای تحصیلات راهنمایی بودند و ۷۴ درصد آنها از سطح درآمد پایینی برخوردار بودند. بررسی فرضیه های تحقیق نشان داد که بین اختلالات یادگیری و بزهکاری رابطه معناداری وجود نداشت ولی بین انواع جرم و توزیع فراوانی آنها با انواع اختلالات یادگیری رابطه معناداری مشاهده شد و میزان شیوع اختلالات یادگیری در بزهکاران نسبت به افراد عادی بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.