مقاله تاثیر ارزشیابی از استادان بر بهبود کیفیت تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۱۲


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر ارزشیابی از استادان بر بهبود کیفیت تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۱۲ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر ارزشیابی از استادان بر بهبود کیفیت تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۱۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر ارزشیابی از استادان بر بهبود کیفیت تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۱۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر ارزشیابی از استادان بر بهبود کیفیت تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۱۲ :

مقاله تاثیر ارزشیابی از استادان بر بهبود کیفیت تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۱۲ که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در علوم رفتاری از صفحه ۳۵ تا ۴۷ منتشر شده است.
نام: تاثیر ارزشیابی از استادان بر بهبود کیفیت تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۱۲
این مقاله دارای ۱۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارزشیابی
مقاله کیفیت تدریس
مقاله اعضای هیات علمی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این پژوهش با عنوان «تاثیر ارزشیابی از استادان بر بهبود کیفیت تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۱۲» می باشد. نوع پژوهش علی- مقایسه ای می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی منطقه ۱۲ که شامل واحد بوئین زهرا، پرند، تاکستان، دماوند، رودهن، شهر قدس (شهریار) فیروزکوه، قزوین، قم، کرج، ورامین که در نیم سال اول ۸۹-۸۸ مشغول به تحصیل می باشند را تشکیل می دهند. روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای ساده می باشد که از بین واحدهای رودهن، دماوند، فیروزکوه، اسلام شهر از هر واحد ۱۰۰ نفر مشخص شد. در مجموع نمونه آماری شامل ۴۰۰ نفر با ۰۱۰ ریزش آماری که با استفاده از جدول مورگان ۳۸۴ نفر در نظر گرفته ابزار پژوهش با عنایت به ادبیات پژوهش و تعیین مولفه های ارزشیابی استفاده از پرسشنامه محقق ساخته ۲۵ سوالی در مقیاس ۵ گزینه ای طراحی گردیده است. آلفای کرونباخ آن ۰۷۳ محاسبه گردیده است.
مولفه های اصلی ارزشیابی استادان شامل: ۱ قوانین و مقررات ۲ روابط انسانی ۳ شیوه تدریس ۴ کیفیت تدریس می باشد. آزمون ضریب همبستگی پیرسون نشان می دهد فرض صفر بر وجود رابطه خطی بین قوانین و مقررات و کیفیت تدریس رد می شود و رابطه خطی بین آنها وجود دارد. بین روابط انسانی و کیفیت تدریس رد می شود و رابطه خطی و مستقیم بین آنها وجود دارد. بین شیوه تدریس و کیفیت تدریس رابطه خطی و مستقیم وجود دارد. بین قوانین و مقررات و روابط انسانی رابطه خطی و مستقیم وجود دارد. بین قوانین و مقررات و شیوه تدریس رد می شود و رابطه خطی و مستقیم بین آنها وجود دارد. آزمون فریدمن نشان می دهد فرض صفر مبنی بر یکسان بودن هر یک از مولفه ها رد نمی شود به عبارت دیگر هیچ کدام بر دیگری ارجحیت ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.