مقاله الگویی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتریان (CLV) در صنعت بانکداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله الگویی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتریان (CLV) در صنعت بانکداری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگویی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتریان (CLV) در صنعت بانکداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگویی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتریان (CLV) در صنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله الگویی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتریان (CLV) در صنعت بانکداری :
مقاله الگویی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتریان (CLV) در صنعت بانکداری که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۹۰ در پژوهش های مدیریت در ایران (مدرس علوم انسانی) از صفحه ۲۲۳ تا ۲۳۹ منتشر شده است.
نام: الگویی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتریان (CLV) در صنعت بانکداری
این مقاله دارای ۱۷ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارزش چرخه عمر مشتری
مقاله بانکداری
مقاله مدیریت ارتباط با مشتری
مقاله دسته بندی مشتریان
مقاله AHP
مقاله مدل WRFM
چکیده و خلاصهای از مقاله:
سازمان های ارایه دهنده خدمات مالی مانند سایر سازمان ها می توانند از ارزش چرخه عمر مشتری به عنوان ابزاری در جهت رسیدن به هدف های مورد نظر خود در زمینه ارتباطات با مشتریان استفاده کنند. ادبیات علمی موجود در زمینه CLV بسیار گسترده است ، اما کم تر مطالعه ای خاص صنعت بانکداری صورت گرفته است. در این تحقیق با هدف ارایه الگویی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتریان صنعت بانکداری، مشتریان دارای حساب جاری در یکی از بانک های کشور مورد بررسی قرار گرفتند.
اهداف دیگر تحقیق تعیین وزن و اهمیت نسبی شاخص های مورد استفاده در دسته بندی مشتریان بانک، تعیین رتبه CLV هریک از دسته های مشتریان و مشخص کردن استراتژی های مناسب بانک در برخورد با هر یک از دسته های مشتریان است. در ارایه الگو از سه متغیر اصلی تازگی مبادلات (تعداد روزهای سپری شده از آخرین گردش حساب مشتریان)، فراوانی مبادلات (تعداد گردش های مثبت حساب مشتریان) و ارزش مالی (مانده حساب مشتریان) استفاده شد. هم چنین اهمیت نسبی سه متغیر مذکور (WM، WF، WR) به عنوان مقادیر دیگر مورد استفاده قرار گرفت. در این تحلیل از نظر مدیران و کارشناسان بخش بازاریابی و امور مشتریان یکی از بانک های کشور و هم چنین داده های ۳۸۲ مشتری حقوقی و ۵۱۱۳ مشتری حقیقی نمونه تصادفی که دارای حساب جاری در ۳۳ شعبه بانک مورد بررسی در تهران هستند، استفاده شد. روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) برای تعیین وزن و اهمیت هر یک از شاخص ها و مدل WRFM جهت دسته بندی و رتبه بندی CLV مشتریان در دو گروه حقیقی و حقوقی به کار برده شد که روش های تحلیل در این بخش خوشه بندی و تحلیل ممیز می باشند. پس از دسته بندی و تعیین رتبه هریک از دسته ها استراتژی های مناسبی که بانک در برخورد با هریک از دسته ها باید به کار گیرد، بیان شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.