مقاله میزان رضایت مردم از خدمات بهداشتی-درمانی و عوامل موثر بر آن: مطالعه سلامت از دیدگاه مردم ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله میزان رضایت مردم از خدمات بهداشتی-درمانی و عوامل موثر بر آن: مطالعه سلامت از دیدگاه مردم ایران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله میزان رضایت مردم از خدمات بهداشتی-درمانی و عوامل موثر بر آن: مطالعه سلامت از دیدگاه مردم ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله میزان رضایت مردم از خدمات بهداشتی-درمانی و عوامل موثر بر آن: مطالعه سلامت از دیدگاه مردم ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله میزان رضایت مردم از خدمات بهداشتی-درمانی و عوامل موثر بر آن: مطالعه سلامت از دیدگاه مردم ایران :

مقاله میزان رضایت مردم از خدمات بهداشتی-درمانی و عوامل موثر بر آن: مطالعه سلامت از دیدگاه مردم ایران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۹۰ در پایش از صفحه ۳۲۳ تا ۳۳۰ منتشر شده است.
نام: میزان رضایت مردم از خدمات بهداشتی-درمانی و عوامل موثر بر آن: مطالعه سلامت از دیدگاه مردم ایران
این مقاله دارای ۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله خدمات بهداشتی-درمانی
مقاله رضایتمندی
مقاله دانش سلامت
مقاله ایران

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
رضایت از خدمات، شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات و نحوه ارایه آن، از نظر گیرندگان خدمت است که تطبیق کالا یا خدمت را با نیازها و انتظارات مشتریان امکان پذیر می سازد. رضایت سنجی در مدیریت سلامت علاوه بر تامین اطلاعات مورد نیاز برای ارتقای سطح خدمات بهداشتی-درمانی به دلیل اثر عوامل روانی و ذهنی بر سلامت موجب ارتقای سطح سلامت افراد به طور غیرمستقیم نیز می شود. در این مطالعه میزان رضایت کلی افراد کشور از خدمات بهداشتی درمانی-بدون در نظر گرفتن خدمت و یا مرکز و یا دوره زمانی خاص-بررسی شده است. اثر ویژگی های افراد مورد مطالعه و اطلاعات عمومی آنان در زمینه بهداشت و سلامت و همچنین وضعیت ابتلا به بیماری مزمن، بر روی میزان رضایت آنان از خدمات نیز در این مطالعه سنجش شده است.
این مطالعه از نوع مقطعی بوده که در آن داده ها از ۲۷۸۸۳ نفر از افراد ۱۸ تا ۶۵ سال در سطح کشور جمع آوری شدند. نتایج نشان دادند ۲۰۷ درصد از افراد مورد مطالعه از خدمات بهداشتی-درمانی کشور رضایت زیاد و یا خیلی زیاد داشته اند و ۳۶۲ درصد رضایت خود را از خدمات بهداشتی-درمانی اصلا و یا خیلی کم اظهار نموده اند. نتایج حاصل از بررسی عوامل مختلف بر میزان رضایت از خدمات به صورت تعدیل شده نیز نشان دادند بهبود دسترسی افراد جامعه به خدمات از ابعاد اقتصادی و اطلاعاتی و افزایش اطلاعات افراد در زمینه بهداشت و درمان می تواند موجب افزایش رضایت از خدمات بهداشتی-درمانی شود. این امر در کنار بهبود کیفیت خدمات و نحوه ارایه آن می تواند میزان رضایت را به نحو چشمگیری افزایش دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.