مقاله تاثیر سبک هویتی و هوش هیجانی در پیش بینی انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر سبک هویتی و هوش هیجانی در پیش بینی انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر سبک هویتی و هوش هیجانی در پیش بینی انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر سبک هویتی و هوش هیجانی در پیش بینی انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر سبک هویتی و هوش هیجانی در پیش بینی انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد :

مقاله تاثیر سبک هویتی و هوش هیجانی در پیش بینی انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در اندیشه و رفتار (روانشناسی کاربردی) از صفحه ۴۳ تا ۵۶ منتشر شده است.
نام: تاثیر سبک هویتی و هوش هیجانی در پیش بینی انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد
این مقاله دارای ۱۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سبک هویتی
مقاله هوش هیجانی
مقاله انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف پژوهش حاضر، شناخت سبک های هویتی در دانشجویان و میزان تاثیر این سبک ها و هوش هیجانی در پیش بینی انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی آنها بود. برای این منظور ۴۵۰ نفر از دانشجویان دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز به شیوه خوشه ای چند مرحله ای تصادفی انتخاب و بوسیله پرسشنامه سبک هویتی، انگیزه پیشرفت، هوش هیجانی و معدل واحدهای گذرانده شده مورد ارزیابی قرار گرفتند. نتایج، نشان داد که بالاترین میانگین در سبک های هویتی دانشجویان مورد مطالعه، به ترتیب مربوط به سبک هنجاری و سپس سبک اطلاعاتی بود. تحلیل یافته ها نیز حاکی از آن بود که سبک هویتی و میزان هوش هیجانی در انگیزه پیشرفت، موثر است در حالیکه سبک هویتی، هوش هیجانی و انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی، ارتباط معناداری ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.