مقاله بررسی محتوای کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی دانشگاه پیام نور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی محتوای کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی دانشگاه پیام نور دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی محتوای کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی دانشگاه پیام نور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی محتوای کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی دانشگاه پیام نور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی محتوای کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی دانشگاه پیام نور :
مقاله بررسی محتوای کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی دانشگاه پیام نور که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۵ در پیک نور- علوم انسانی از صفحه ۷۶ تا ۸۴ منتشر شده است.
نام: بررسی محتوای کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی دانشگاه پیام نور
این مقاله دارای ۹ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تکنولوژی آموزشی
مقاله آموزش از راه دور
مقاله خودآموزی
مقاله هدفهای کلی
مقاله هدفهای رفتاری
مقاله تحلیل محتوا
چکیده و خلاصهای از مقاله:
در این پژوهش محتوای کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی دانشگاه پیام نور، تالیف خدیجه علی آبادی، به عنوان نمونه ای از کتابهای منتشر شده دانشگاه پیام نور مورد تحلیل قرار گرفته و میزان خودآموز بودن آن، با توجه به معیارهای موجود کتب مورد استفاده در نظام آموزش از راه دور، بررسی شده است. این معیارها را با توجه به ادبیات تحقیق می توان شامل اهداف کلی، اهداف رفتاری، راهنمای مطالعه، شیوه تدوین، محتوای بخشها، خلاصه بخشها و خودآزمایی های پایان هر بخش دانست.
برای این کار پرسشنامه ای حاوی ۳۳ سوال چهارگزینه ای بر اساس مقیاس درجه بندی لیکرت تدوین شد. سپس ۱۶۵ دانشجوی رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نور شاغل به تحصیلی در مراکز و واحدهای مستقر در استان تهران به صورت نمونه گیری در دسترس از میان ۹۵۳ دانشجو که این کتاب را به عنوان منبع درسی مطالعه کرده بودند، انتخاب شدند. پس از توزیع پرسشنامه، با استفاده از آمار توصیفی، آزمونx۲ ، آزمون نسبتها و آزمونt ، این نتایج به دست آمد:
.۱ به نظر دانشجویان، اهداف کلی و رفتاری کتاب مقدمات تکنولوژی آموزشی قابل دستیابی است و این کتاب با معیارهای موجود کتابهای مورد استفاده در نظام آموزش از راه دور هماهنگی دارد،
.۲ در راهنمای مطالعه، نحوه زمان بندی برای مطالعه کتاب به وضوح بیان نشده است،
.۳ محتوای بخشهای کتاب دانشجو را به بررسی منابع متعدد علاقه مند نمی کند و در تدوین کتاب، مطالب با شیوه ای جذاب ارایه نشده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.