مقاله ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی :

مقاله ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در روان شناسی کاربردی از صفحه ۲۴ تا ۴۰ منتشر شده است.
نام: ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری در دانش آموزان ایرانی
این مقاله دارای ۱۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله دانش آموزان
مقاله رویکردهای یادگیری
مقاله ساختار عاملی
مقاله مقیاس

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف: این پژوهش با هدف تعیین ساختار عاملی مقیاس رویکردهای یادگیری برای دانش آموزان ایرانی انجام شد.
روش: روش پژوهش همبستگی بود. جامعه آماری دانش آموزان پایه سوم دبیرستان های دولتی روزانه شهر تهران و شرکت کنندگان متشکل از ۱۳۷۱ نفر بودند که با روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شدند و به مقیاس ۳۲ سوالی رویکردهای یادگیری پاسخ دادند. داده ها از طریق تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی تحلیل شد.
یافته ها: تحلیل عاملی اکتشافی یک مدل اندازه گیری چهارعاملی را نشان داد که در تحلیل عاملی تاییدی نیز تایید شد. این عوامل عبارتند از اهداف یادگیری، اهداف عملکردی، اهداف آینده و ادراک از توانایی.
نتیجه گیری: قرار گرفتن گویه های ارزش درونی و اهداف یادگیری در یک عامل (یادگیری) و ارزش بیرونی و اهداف ابزاری نیز در یک عامل (آینده) و در کنار اهداف عملکردی و ادراک از توانایی، از ظهور یک الگوی ۴ عاملی جدید خبر می دهد و بر لزوم توجه پژوهشگران به فرهنگ وابسته بودن اهداف پیشرفت و ابزار سنجش آن و همچنین رواسازی ابزارهای مناسب فرهنگ که در جوامع دیگر برای سنجش اهداف ساخته شده اند تاکید می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.