مقاله بررسی فرصت ها و تهدیدهای پادکستینگ برای رادیو در ایران از دیدگاه کارشناسان و کارگزاران ارتباطات


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی فرصت ها و تهدیدهای پادکستینگ برای رادیو در ایران از دیدگاه کارشناسان و کارگزاران ارتباطات دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی فرصت ها و تهدیدهای پادکستینگ برای رادیو در ایران از دیدگاه کارشناسان و کارگزاران ارتباطات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی فرصت ها و تهدیدهای پادکستینگ برای رادیو در ایران از دیدگاه کارشناسان و کارگزاران ارتباطات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی فرصت ها و تهدیدهای پادکستینگ برای رادیو در ایران از دیدگاه کارشناسان و کارگزاران ارتباطات :

مقاله بررسی فرصت ها و تهدیدهای پادکستینگ برای رادیو در ایران از دیدگاه کارشناسان و کارگزاران ارتباطات که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش) از صفحه ۹۷ تا ۱۱۴ منتشر شده است.
نام: بررسی فرصت ها و تهدیدهای پادکستینگ برای رادیو در ایران از دیدگاه کارشناسان و کارگزاران ارتباطات
این مقاله دارای ۱۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پادکست
مقاله پادکستینگ
مقاله رادیو
مقاله فضای مجازی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقاله حاضر درصدد بررسی دیدگاه های کارشناسان و کارگزاران ارتباطات در خصوص تاثیر پادکستینگ، برای رادیو در ایران است. اطلاعات لازم برای بررسی فرصت ها و تهدیدهای پادکستینگ، از طریق روش های اسنادی و کیفی (گروه های کانونی) به دست آمده که طی آن، از سه گروه کارشناسان رادیو، کارشناسان رسانه های جدید و گردانندگان پادکستینگ در ایران نظرخواهی شده است. همچنین به منظور تجزیه و تحلیل داده ها و معنا کردن یافته های پژوهش، از همگرایی رسانه ای استفاده شده است. نتایج، نشان دهنده آن است که پادکست می تواند ظرفیت های جدیدی را در سه سطح سازمانی، فردی و محیطی فراهم کند که مهم ترین آنها ایجاد فضای رقابتی برای رادیو، گسترش و توسعه رادیوهای تخصصی، شکستن انحصار و ایجاد فضای بحث و گفتگو و نقد و انتقاد در برنامه های رادیویی، استفاده از امکانات رسانه های دیجیتال، استعدادیابی، شناخت بهتر مخاطب و معرفی رادیو به نسل سوم ناآشنا با رادیو است. اما این فناوری به دلیل موانع فنی، حقوقی و ; موجود در کشور، دست کم تا زمانی که فاقد زیرساخت های لازم هستیم، تهدیدی برای رادیو محسوب نمی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.