مقاله ادراک کارکنان اداری درباره بهره وری خدمات مدیران و مولفه های آن در مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ادراک کارکنان اداری درباره بهره وری خدمات مدیران و مولفه های آن در مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ادراک کارکنان اداری درباره بهره وری خدمات مدیران و مولفه های آن در مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ادراک کارکنان اداری درباره بهره وری خدمات مدیران و مولفه های آن در مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ادراک کارکنان اداری درباره بهره وری خدمات مدیران و مولفه های آن در مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی :

مقاله ادراک کارکنان اداری درباره بهره وری خدمات مدیران و مولفه های آن در مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۶ در نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی) از صفحه ۱۱ تا ۲۳ منتشر شده است.
نام: ادراک کارکنان اداری درباره بهره وری خدمات مدیران و مولفه های آن در مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی
این مقاله دارای ۱۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بهره وری
مقاله دانشگاه آزاد اسلامی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف اساسی پژوهش حاضر بررسی بهره وری خدمات مدیران در مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مدیران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می دهد. با روش نمونه گیری تصادفی مرحله ای و طبقه ای تعداد ۴۷۴ نفر از مدیران واحدهای مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی و به ازای هر مدیر ۳ کارمند تحت سرپرستی آنها یعنی ۱۴۲۲ نفر انتخاب شدند. از بین این تعداد ۱۳۶۸ پرسش نامه توسط کارمندان مدیران تکمیل و تحلیل شد. ابزار سنجش عبارت از پرسش نامه محقق ساخته بهره وری خدمات مدیران است که روی کارمندان مدیران اجرا گردید. نتایج تحلیل واریانس یک طرفه نشان می دهد که بین میانگین نمره کارکنان در مولفه های نگرش کارکنان به بهره وری ( p<0.05و (F=2.051، روابط انسانی ( p<0.01و(F=2.935 ، خط مشی ها و روش ها p<0.05) و (F=2.373، برنامه ریزی p<0.05) و (F=2.141، سازماندهی p<0.01) و (F=2.554 و همچنین میانگین نمره کل بهره وری p<0.05) و (F=2.219 تفاوت معنی دار وجود دارد و واحدهای منطقه ۷ از تقریبا نیمی از مناطق دانشگاهی نظیر منطقه ۱ p<0.05) و (MD=13.592، منطقه ۲ ( p<0.05و (MD=10.702، منطقه ۹ ( p<0.05و (MD=19.612، و منطقه ۱۰ p<0.05)و (MD=15.375 وضعیت بهتری از لحاظ سطح بهره وری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.