مقاله کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی-یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی-یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی-یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی-یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی-یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی :

مقاله کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی-یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار و تابستان ۱۳۸۹ در زبان پژوهی (علوم انسانی) از صفحه ۵۳ تا ۶۹ منتشر شده است.
نام: کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در یاددهی-یادگیری زبان فرانسه در ایران مورد یادگیری الکترونیکی
این مقاله دارای ۱۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله فناوری اطلاعات و ارتباطات
مقاله یادگیری الکترونیکی
مقاله آموزش فرانسه
مقاله آموزش از راه دور

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در جهان امروز، استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات در زمینه های گوناگون، هر روز ابعاد وسیع تری می یابد. در حوزه آموزش زبان نیز اهمیت این فناوری را نمی توان نادیده گرفت و با توجه به نو بودن آن و نبود شناخت کافی نسبت به این امکانات، بررسی و مطالعه روش هایی که در سایت های مختلف شبکه اطلاع رسانی جهانی برای این کار طراحی شده اند به عنوان یک پژوهش در اولویت قرار دارد. این تحقیق نه تنها به مدرسان زبان و زبان آموزان ایرانی در جهت استفاده بهینه از این ابزار کمک می نماید، بلکه می تواند در بهبود و تکمیل این روش ها نقش بسزایی داشته باشد. با یک نگاه کلی به روش های موجود، مسایلی که در زمینه آموزش زبان از این طریق وجود دارد، توجه معلم متخصص را جلب می کنند: ۱-ویژگی ها و نقاط قوت و ضعف یادگیری الکترونیکی (e-learning) کدام اند و با توجه به این ویژگی ها آیا می توان این روش یادگیری را یک «ابزار کامل و مستقل» در آموزش زبان فرانسه به زبان آموزان ایرانی دانست یا باید به عنوان یک «ابزار کمک آموزشی»، به موازات کلاس درس از آن بهره گرفت؟ ۲-نیازهای یک زبان آموز ایرانی در مواجهه با سایت یادگیری الکترونیکی چیست؟ ۳-با توجه به ارزیابی روش های یادگیری الکترونیکی (e-learning) نیازهای زبان آموزان ایرانی در مقابل این ابزار، چه شاخص هایی را باید جهت طراحی یک سایت آموزش الکترونیکی زبان فرانسه برای زبان آموزان ایرانی در نظر گرفت؟ به منظور پاسخ به این سوالات می کوشیم با مطالعه ویژگی ها و نکات مثبت و منفی یادگیری الکترونیکی، در جهت رفع مشکلات موجود برآییم. به این ترتیب، میزان یادگیری ۲۰ نفر زبان آموز ایرانی و نیازهای آنها را درمقابل این نوع از آموزش به طور عملی مطالعه کردیم تا راهکارهایی برای استفاده هر چه بهتر از این ابزار در اختیار متخصصین این فناوری قرار گیرد و جهت طراحی یک نمونه ایرانی آن ها را یاری دهد. نتایج این تحقیق همچنین می تواند در امر تعیین محتوای دروس به معلمین زبان کمک کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.