مقاله تلفیق روش کمی و کیفی به منظور طراحی ابزاری برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی، مطالعه موردی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تلفیق روش کمی و کیفی به منظور طراحی ابزاری برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی، مطالعه موردی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تلفیق روش کمی و کیفی به منظور طراحی ابزاری برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی، مطالعه موردی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تلفیق روش کمی و کیفی به منظور طراحی ابزاری برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی، مطالعه موردی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تلفیق روش کمی و کیفی به منظور طراحی ابزاری برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی، مطالعه موردی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه :

مقاله تلفیق روش کمی و کیفی به منظور طراحی ابزاری برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی، مطالعه موردی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در آموزش عالی ایران از صفحه ۱۵۱ تا ۱۶۹ منتشر شده است.
نام: تلفیق روش کمی و کیفی به منظور طراحی ابزاری برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی، مطالعه موردی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه
این مقاله دارای ۱۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارزشیابی عملکرد
مقاله اعضای هیات علمی
مقاله روش دلفی
مقاله روش های کمی و کیفی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف کلی این مطالعه توصیفی ـ پیمایشی، تلفیق روش کمی و کیفی به منظور طراحی ابزار ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی است. جامعه مورد مطالعه را دانشجویان، اساتید، مدیران و همچنین کارشناسان دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه تشکیل می دهند. تعداد دانشجویان این دانشکده ۱۰۷۶ نفر (N=1076) بود که حجم نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران (n=280) و به صورت کاملا تصادفی تعیین شد. ابزار گرد آوری داده های مورد نیاز از دانشجویان، پرسشنامه ای بیست گویه ای به منظور بررسی نظرات آنان در رابطه با اهمیت مواردی بود که در ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی باید مد نظر قرار گیرد که با استفاده از طیف لیکرت طراحی شد. روایی ابزار توسط اساتید دانشکده کشاورزی رازی و پایایی آن با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ (۰۷۲)، مورد تایید قرار گرفت. به منظور جمع آوری داده ها از اعضای هیات علمی، مدیران و کارشناسان نیز از روش دلفی استفاده شد. پس از بررسی نظرات دانشجویان، اساتید و غیره، «بسته ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی» (FMPE)، طراحی شد که شامل بخش های مختلفی است و عملکرد اعضای هیات علمی را از جهات مختلف و توسط افراد متفاوت، مورد ارزشیابی قرار می دهد. عملکرد آموزشی، عملکرد پژوهشی و ویژگی های شخصی و مسوولیت های حرفه ای اعضای هیات علمی، از جمله حوزه هایی است که با استفاده از FMPE، مورد ارزشیابی قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.