مقاله بررسی رابطه جو سازمانی با ابعاد فرهنگ نوآوری (تشکیلات، یادگیری سازمانی و جهت گیری بازار) در کارکنان شرکت سیمان سپاهان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه جو سازمانی با ابعاد فرهنگ نوآوری (تشکیلات، یادگیری سازمانی و جهت گیری بازار) در کارکنان شرکت سیمان سپاهان اصفهان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه جو سازمانی با ابعاد فرهنگ نوآوری (تشکیلات، یادگیری سازمانی و جهت گیری بازار) در کارکنان شرکت سیمان سپاهان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه جو سازمانی با ابعاد فرهنگ نوآوری (تشکیلات، یادگیری سازمانی و جهت گیری بازار) در کارکنان شرکت سیمان سپاهان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه جو سازمانی با ابعاد فرهنگ نوآوری (تشکیلات، یادگیری سازمانی و جهت گیری بازار) در کارکنان شرکت سیمان سپاهان اصفهان :

مقاله بررسی رابطه جو سازمانی با ابعاد فرهنگ نوآوری (تشکیلات، یادگیری سازمانی و جهت گیری بازار) در کارکنان شرکت سیمان سپاهان اصفهان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در (روان شناسی اجتماعی (یافته های نو در روان شناسی از صفحه ۷۹ تا ۹۴ منتشر شده است.
نام: بررسی رابطه جو سازمانی با ابعاد فرهنگ نوآوری (تشکیلات، یادگیری سازمانی و جهت گیری بازار) در کارکنان شرکت سیمان سپاهان اصفهان
این مقاله دارای ۱۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله فرهنگ نوآوری
مقاله تشکیلات سازمانی
مقاله یادگیری سازمانی
مقاله جهت گیری بازار
مقاله جو سازمانی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین فرهنگ نوآوری و جو سازمانی در بین کلیه کارکنان سیمان سپاهان اصفهان بود. جامعه آماری تحقیق را کلیه کارکنان شرکت سیمان سپاهان تشکیل دادند که از بین آنها به روش نمونه گیری تصادفی نظامدار و بر اساس فرمول کوکران برای تعیین حجم نمونه تعداد ۲۷۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری تحقیق شامل پرسشنامه فرهنگ نوآوری در سه حوزه تشکیلات سازمانی، یادگیری سازمانی و جهت گیری بازار با ۳۱ سوال و پرسشنامه جو سازمانی شامل ۱۰۲ سوال (در ۷ حیطه) و پرسشنامه ویژگی های جمعیت شناختی بوده است. در تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام استفاده به عمل آمد. بر اساس نتایج تحقیق، بین کلیه ابعاد جو سازمانی و سه مولفه فرهنگ نوآوری همبستگی مثبت و معنادار به دست آمدp<0.01) ). رگرسیون گام به گام نشان داد، اهداف، اموال و امکانات، نیروی کار و شور و هیجان پیش بینی کننده تشکیلات سازمانی، ابعاد اهداف، اموال و امکانات و شور و هیجان پیش بینی کننده یادگیری سازمانی و ابعاد اهداف و سلامتی و تعادل پیش بینی کننده جهت گیری بازار هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.