مقاله بررسی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی- اجتماعی در دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه شهرستان اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی- اجتماعی در دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه شهرستان اهواز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی- اجتماعی در دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه شهرستان اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی- اجتماعی در دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه شهرستان اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی- اجتماعی در دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه شهرستان اهواز :
مقاله بررسی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی- اجتماعی در دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه شهرستان اهواز که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۸ در (روان شناسی اجتماعی (یافته های نو در روان شناسی از صفحه ۱۳۷ تا ۱۴۹ منتشر شده است.
نام: بررسی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی- اجتماعی در دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه شهرستان اهواز
این مقاله دارای ۱۳ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله هوش هیجانی
مقاله پرخاشگری
مقاله سازگاری فردی اجتماعی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی- اجتماعی در دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه شهرستان اهواز می باشد.
پژوهش حاضر از جمله پژوهش های آزمایشی باطرح پیش آزمون – پس آزمون باگروه گواه می باشد. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه شهرستان اهواز بود. نمونه این پژوهش را ۶۰ نفر از این دانش آموزان تشکیل می دادند که از بین جامعه مورد نظر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شده و به دوگروه آزمایشی و گواه تقسیم شده اند (۳۰ نفر گروه آزمایش و ۳۰ نفرگروه گواه) قبل از انجام مداخله آزمایشی (ارایه متغیر مستقل) دوگروه با استفاده از پرسش نامه شخصیتی کالیفرنیا (CPI) و پرسش نامه پرخاشگری (AGQ) پیش آزمون شده اند. سپس گروه آزمایشی به مدت ۱۰ جلسه ۹۰ دقیقه ای تحت آموزش تکنیک های هوش هیجانی قرار گرفتند. یک هفته پس از اتمام مداخله مجددا هردوگروه با استفاده از آزمون های CPI و AGQ و پس آزمون اجرا شد. داده ها با استفاده از روش مانکووا (کوواریانس چند متغیری) مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج این پژوهش در سطح معنی داری P<0.001نشان داد. که آموزش مهارت های هوش هیجانی موجب کاهش پرخاشگری و همچنین افزایش سازگاری فردی – اجتماعی دانش آموزان دختر گروه آزمایشی در مقایسه با گروه گواه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.